Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

"De Avondetappe" 2014

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 23 jul 2014 23:47

Erik Dijkstra schijnt morgen op het matje bij QS te moeten komen voor zijn vraag aan Cavendish afgelopen maandag: 'Marc, why were you so angry when someone compared you to Luis Suarez'

Legitieme vraag al is het natuurlijk wel een beetje olie op het vuur gooien Marc 'Hot Headed' Cavendish kennende.
Afbeelding
Maar hoe laf en flauw Cavendish en die jurk van een persvoorlichter vervolgens reageren slaat echt alles.
Ben dan gewoon een vent en zeg dat je daar niet op wilt reageren oid maar ga niet de imbeciel uithangen alsof je het allemaal niet begrijpt en dat Dijkstra kwaad zou zijn geweest ....blablabla.

Zoals gezegd.....wordt vervolgd :mrgreen:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

QQleQ
Forum-lid

Gebruikersavatar QQleQ 24 jul 2014 03:43

Naar Mart kijken lukt mij al een tijdje niet meer. Ik ben wel klaar met zijn zelfingenomenheid en belerende wijze waarop hij anderen toespreekt. En ik wil juist graag de gast aan tafel horen, niet de presentator. De zuiderburen waren een verzachtend alternatief, maar kunnen mij dit jaar ook niet zo boeien. Dan toch maar de (eerder zo verfoeide) commerciële zender opgezocht. En zowaar, ik tref een prettig Tour-programma, waarin Wilfred zijn gasten wel de ruimte geeft om hun verhaal te vertellen. Voor het tv-commentaar tijdens de rit ben ik ook al overstag gegaan: Eurosport is een verademing, zelfs met de reclameblokken. Bij elkaar een flinke trendbreuk hier in huis, maar veel meer kijk- en luisterplezier.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 jul 2014 06:49

Gisteren, op de dag van nationale rouw, steeg TDJ zelfs boven zichzelf uit. Genee kon gezien de omstandigheden namelijk helemaal geen schijtlollige grapjes maken.

VLV was weer teleurstellend. Die eetrubriek, waarom duurt die zo lang?

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 24 jul 2014 08:46

Vind VLV nog iedere dag leuk. Mag ook graag die zijstapjes over Frankrijk zelf zine, zoals Touristique en de eetrubriek. Voor mij nog steeds gewoon een leuk uurtje tourvermaak. Avondetappe begint voor mij te laat en vind ik als ik de herhaling zie, zoals in het weeken eigenlijk gewoon niets, kan het eigenlijk niet langer dan een minuut of 5 zien. TdJ leuk vermaak, wat teveel gasten tegelijk en de sommige gasten zijn gewoon echt niet te hebben. Zoals bv gisteren Frits die als gast de interviewer van andere gasten gaat uithangen en echt gewoon geen kaas heeft gegeten van wielrennen, wat een hoop domme opmerkingen als hij dan eens iets zei ipv vroeg aan een ander. Verder wel een leuk stukje vermaak.
Ach, ik zeg ook maar wat

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 24 jul 2014 09:48

Ik heb de hele tijd het idee dat Van Nieuwkerke die eetrubriek ook echt geen reet aan vind.

TDJ was weer prima, alleen Frits Barend zat af en toe onzin uit te kramen. Ondertussen riep hij dat hij alles kijkt, maar zijn kennis verried iets anders.

Bij de Avondetappe zat ik me weer heerlijk te ergeren elke keer als Mart paternalistisch "Daniel" zei tegen Danny Nelissen.

dario
Forum-lid

dario 24 jul 2014 10:36

De overdaad aan kookprogramma's op tv is sowieso al niet te harden; als ze in niet-kookprogramma's dan ook nog eens over de keuken gaan leuteren dan wordt het helemaal te erg! (maar ja, elke kok wil tegenwoordig o zo graag een tv-kok zijn...)
Ik denk net dat Vannieuwkerke die kookrubriek wel verwelkomt, want hij lijkt me wel zo'n lifestyle-type eigenlijk...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 24 jul 2014 11:00

sjoerdth schreef:Ik heb de hele tijd het idee dat Van Nieuwkerke die eetrubriek ook echt geen reet aan vind.

TDJ was weer prima, alleen Frits Barend zat af en toe onzin uit te kramen. Ondertussen riep hij dat hij alles kijkt, maar zijn kennis verried iets anders.

Bij de Avondetappe zat ik me weer heerlijk te ergeren elke keer als Mart paternalistisch "Daniel" zei tegen Danny Nelissen.

:mrgreen: Dat was inderdaad bijna net zo ergerlijk als "Martijn" zeggen tegen zijn collega Maarten Ducrot wat hij nu al weer heel wat jaartjes volhoudt..

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 24 jul 2014 11:09

Haha, daar heb ik ooit eens schampere opmerkingen over gemaakt op twitter, en volgens Martijn Hendriks van de NOS was dat de "bijnaam" van Ducrtot in het peloton toen hij nog fietste.

Arno357
Forum-lid

Gebruikersavatar Arno357 24 jul 2014 11:15

Zorro schreef:Erik Dijkstra schijnt morgen op het matje bij QS te moeten komen voor zijn vraag aan Cavendish afgelopen maandag: 'Marc, why were you so angry when someone compared you to Luis Suarez'

Legitieme vraag al is het natuurlijk wel een beetje olie op het vuur gooien Marc 'Hot Headed' Cavendish kennende.
Afbeelding
Maar hoe laf en flauw Cavendish en die jurk van een persvoorlichter vervolgens reageren slaat echt alles.
Ben dan gewoon een vent en zeg dat je daar niet op wilt reageren oid maar ga niet de imbeciel uithangen alsof je het allemaal niet begrijpt en dat Dijkstra kwaad zou zijn geweest ....blablabla.

Zoals gezegd.....wordt vervolgd :mrgreen:
Leuk natuurlijk dat Erik Dijkstra die vraag stelt , puur om te provoceren..je zou Erik Dijkstra een flesje bier aan moeten bieden, terwijl je zelf een valhelm opzet, kijken hoe hij reageert.. Bekijk het filmpje maar eens..regelrechte aanslag op een nietsvermoedende voorbijganger,. Wat mij betreft mogen ze deze "journalist"van de buis bannen..ik zeg LEVENSLANG !! www.youtube.com/watch?v=t8q_L31n6II

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 24 jul 2014 12:38

Arno357 schreef:
Leuk natuurlijk dat Erik Dijkstra die vraag stelt , puur om te provoceren..je zou Erik Dijkstra een flesje bier aan moeten bieden, terwijl je zelf een valhelm opzet, kijken hoe hij reageert.. Bekijk het filmpje maar eens..regelrechte aanslag op een nietsvermoedende voorbijganger,. Wat mij betreft mogen ze deze "journalist"van de buis bannen..ik zeg LEVENSLANG !! http://www.youtube.com/watch?v=t8q_L31n6II
Ja, dat was gewoon een idiote actie maar ik mag het wel als er net zoals met Cavendish wat gekieteld wordt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

wielertje
Forum-lid

wielertje 24 jul 2014 12:41

;) je weet dat het flesje niet van glas was?

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 24 jul 2014 13:00

Dijkstra is volgens mij bang dat hij als "nietskunner"van de buis verdwijnt, dat met dat flesje was idd een idiote poging om in de smaak te vallen bij de geinterviewde) en deze vraagstelling was wel erg "scoorderig", moet ie niet doen. Bij VLV zat "CAV, CAV CAV" (zoals die dikke idioot (blijkbaar een grote vlaamse sportsponsor) hem een paar dagen geleden telkens durfde te noemen ook in het programma en werd eigenlijk dezelfde vraag ook gesteld (maar met fluweel omkleed) en daar kwam Cavendish wel gewoon met een antwoord. Verder kom je bij hem toch niet, dat is me wel duidelijk na het zien van "Nieuwe Helden".
Afbeelding

Plaats reactie