Bora Ultra 50
- boswielrenner
- Forum-lid
Fraai! Heel veel plezier ermee en graag tzt wat foto's. Ik heb Record 2015 mechanisch besteld.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Ook even OT: Welke bottom bracket oplossing gebruik je met de Campa Record crank of heb je een specialized crankset?
Ik neem aan dat je Roubaix OSBB heeft? Bij mijn Speci wordt er een C-Bear sleeve ingeperst.
Ik neem aan dat je Roubaix OSBB heeft? Bij mijn Speci wordt er een C-Bear sleeve ingeperst.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
de clinchers? ik zou het wel weten...colnagofreak schreef:Net gebeld door de FM frame was binnen en opgebouwd, het mindere was dat ook de Fulcrum's zero carbon nog niet beschikbaar was en ook geen zicht was op wanneer wel.
Goede nieuws was dat er wel een set Bora 35 geleverd was die hij er nu ingestoken had, ik moest van de week maar even kijken hoe ik dat vond staan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er zitten cups van Campa in.boswielrenner schreef:Ook even OT: Welke bottom bracket oplossing gebruik je met de Campa Record crank of heb je een specialized crankset?
Werkt tot op heden zonder kraken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Yep, de clincher versie, morgen maar eens kijken.monsieurpinot schreef:
de clinchers? ik zou het wel weten...
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Ik las net in de Fiets van mei waarin carbon clinchers getest zijn, waaronder ook de 35, dat deze wielen in ieder geval geen krimp geven en onbeschadigd uit de afdalingstest komen.
Wat niet altijd het geval is bleek, van de 9 geteste wielen waren er 6 gesneuveld na slepend remmen de Stockeu te zijn afgedaald.
Wat niet altijd het geval is bleek, van de 9 geteste wielen waren er 6 gesneuveld na slepend remmen de Stockeu te zijn afgedaald.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Mijn Speci frame is ook OSBB, Fiets al 15000km probleemloos met de C-bear adapter voor Campa UT/PT cranks.boswielrenner schreef:Ook even OT: Welke bottom bracket oplossing gebruik je met de Campa Record crank of heb je een specialized crankset?
http://www.c-bear.com/osbb/campagnolo-r ... acket.html
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja shit, nu hebben we ook een rationeel argument......colnagofreak schreef:Ik las net in de Fiets van mei waarin carbon clinchers getest zijn, waaronder ook de 35, dat deze wielen in ieder geval geen krimp geven en onbeschadigd uit de afdalingstest komen.
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
Jammer dat ze de benchmark in carbon clinchers, namelijk Lightweight, niet hebben meegenomen in de test. Super dat de Campa Bora's clinchers het goed deden. Laten die nou net op het verlanglijstje staan. Wel de 50mm versie.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 01 mei 2015 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
6 van de 9?? Dat is echt belachelijk veel. Welke wielen waren kapot gegaan?colnagofreak schreef:Ik las net in de Fiets van mei waarin carbon clinchers getest zijn, waaronder ook de 35, dat deze wielen in ieder geval geen krimp geven en onbeschadigd uit de afdalingstest komen.