Wat zijn jouw plannen voor morgen
Ik ga me morgen eens wagen aan de 120 km van de mergelheuvellandtweedaagse met mijn vader. We fietsen dan wel maar 1 van de 2 dagen mee. Gezelligheid komt voor snelheid, en dat is maar goed met de 1900 hm. Wij hopen ook nog op minimale regen
- Tracing_NL
- Forum-lid
Morgen sluitingskoers van TMZ (www.tmzzeeland.nl). Laatste keer knallen door de polder voord we de winter ingaan
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
- Forum-lid
Ik wil mtb'en op de Lemeleberg of bij Hellendoorn/Nijverdal. Even zien hoe het loopt.
Maak joe woar
Ik wilde morgen even naar de NK-meerkamp atteliek voor C-junioren fietsen, Even mijn neefje aanmoedigen en daarna weer naar huis fietsen. Utrecht - Zoetermeer - Utrecht
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Morgen mijn aller eerste strandrace. Van scheveningen naar noordwijk en terug.
Op een cube ltd pro. Met big one,s
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan.
Op een cube ltd pro. Met big one,s
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan.
Morgen en zondag mijn laaste kansen op fiets kilometers, dus morgen met de MTB de Posbank op, en zondag met de racer een stukje de weg pakken
Dinsdag een operatie op de agenda waarna ik helaas een aantal weken niet kan en mag fietsen
Dinsdag een operatie op de agenda waarna ik helaas een aantal weken niet kan en mag fietsen
-
- Forum-lid
Sterkte ermee
Op en neer fietsen op de machinekamer bij Maarssen voor een film voor een crowdfunding actie van 2 vrienden.
Uiteraard met hipsterbaard
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Uiteraard met hipsterbaard
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Koud vandaag,maar prachtig fietsweer.
Ik hoop vanmiddag tijd te hebben voor een rondje.
Ik hoop vanmiddag tijd te hebben voor een rondje.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Plannen voor overmorgen..:
heb de halve marathon van egmond gelopen afgelopen zondag. Mentaal gezien hangen wat mij betreft de hardloopschoenen nu aan de wilgen voor dit jaar en ga ik (voor het eerst) in de winter al fietsen.
Fiets net opgehaald van onderhoudsbeurt, lange broek, wintervest, overschoenen, handschoenen de hele rimbam gehaald en nu hopelijk a.s. zaterdag voor het eerst een rondje buiten fietsen in de winter.
Het weer ziet er echter nog niet fantastisch uit, koud is prima, maar neerslag (regen of sneeuw) niet.
Andere mensen ook plannen om dit weekend op de fiets te stappen en wellicht nog tips?
heb de halve marathon van egmond gelopen afgelopen zondag. Mentaal gezien hangen wat mij betreft de hardloopschoenen nu aan de wilgen voor dit jaar en ga ik (voor het eerst) in de winter al fietsen.
Fiets net opgehaald van onderhoudsbeurt, lange broek, wintervest, overschoenen, handschoenen de hele rimbam gehaald en nu hopelijk a.s. zaterdag voor het eerst een rondje buiten fietsen in de winter.
Het weer ziet er echter nog niet fantastisch uit, koud is prima, maar neerslag (regen of sneeuw) niet.
Andere mensen ook plannen om dit weekend op de fiets te stappen en wellicht nog tips?