Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

NOS vs Sporza vs Eurosport

El Pistolero
Forum-lid

El Pistolero 15 mei 2018 19:15

José doet de ronde van Californië.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

hayes

hayes 15 mei 2018 19:26

Jeroen kan ik helaa sook niet horen. Hij légt veel té veel nAdruk op lEttergrepen waar hEt echt niet hoort.
Ho ekan je nu in één zin vijf keer ergens d enadruk op leggen. Ik erger me er rot aan :-)

Dus UK taalspoor op Eurosport. Helaas kan je dat niet programmeren om zo op te nemen.

dario
Forum-lid

dario 16 mei 2018 09:37

Ik vind die Jeroen zo erg niet; alvast niet slechter dan de meeste van zijn Sporza-collega's, integendeel.
Aan Kroon moest ik eerst wat wennen (die Kermit-de-kikker-achtige stem en intonatie), maar ik vind de combinatie van beiden best meevallen, afgezien van hun volslagen onbekendheid met Italië en de Italiaanse taal (maar dat was ook een storend gebrek bij de tandem Schotte-Vannieuwkerke).
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

walter-
Forum-lid HC

walter- 16 mei 2018 09:57

Ik heb me gisteren verzoend met beiden. Het verslag van Jeroen hoe Karsten de laatste afdaling fysiek onderging was fantastisch.... lol

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 mei 2018 10:09

Ik moest ook aan Kroon wennen of hij aan z'n rol ;)
Maar ik vind het een prima duo. De sfeer die ze creëren is authentiek en of ze er in de huiskamer bijzitten.
Ik heb daar meer aan dan betweters die het heel vaak toch weer verkeerd hebben.

En commercials stoor ik mij niet zo aan: #plaspauze #espressootjezetten #eveneenmailtjesturen

Maar voor ik de heren weer ga aanhoren eerst zelf nog even op de fiets. Ga eerdaags naar Italië en geloof niet dat ik ga boffen met het weer. Dus vandaag nog snel even kort/kort.

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 17 mei 2018 20:18

Jeroen heeft steeds de winnaar eruit gepikt. Want hij noemt er twintig mogelijke winnaars. Vandaag op circa 1 minuut heeft hij er , naargelang de koerssituatie zich voordeed, al 5 ritwinnaars aangehaald.
Hij is in het zelfde (helderzienend) bedje ziek als zijn illustere voorbeelden, Wuyts/Schotte.Vol van eigenwaan Gelukkig zit Kroon naast hem om hem te verbeteren bij zijn zoveelste uitgekraamde onzin, al beperkt deze laatste dergelijke interventies tot een minimum. Maar ook zijn zwijgen(Kroon) wijst erop dat hij het niet eens is met wat onze praatvaar verkondigt. :mrgreen:

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 17 mei 2018 20:35

Ze hoeven het toch niet eens te zijn. Dan kan je er net zo goed 1 neerzetten!

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 17 mei 2018 21:04

Dat heb ik ook niet beweerd. Ik vind kroon (en alle andere co-commentatoren) een aanwinst. Die geven allen een nuchtere commentaar en hebben véél meer koersinzicht en zijn bovendien ook veel bescheidener.

R-Know
Forum-lid

R-Know 21 mei 2018 18:24

Karsten Kroon, heeft kennis, snapt het en weet waar het over gaat.
Maar die Jeroen.......een plaag. Drukker met commentaar op Karsten dan dat hij op zijn scherm let.
Minstens zo vervelend als Jeroen (jawel, alweer) Gluton bij de NOS. Herriemaker!

Karl66
Forum-lid

Karl66 21 mei 2018 22:56

Ach, ik vind het wel een prettige combinatie. Jeroen voor de feitjes en Karsten voor de verhalen en rare gedachtenkronkels. Het is een rare combinatie maar voor mij werkt het wel.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 21 mei 2018 23:36

Ik vind het eigenlijk ook wel prima zo met Kermit en Beaker.
Campagnolo Ultra Dork

bmiller
Forum-lid

bmiller 22 mei 2018 12:17

Er is soms ook wel een duidelijke spanning tussen Jeroen en Karsten.
Karsten wilde vorige week een verhaal vertellen en schijnbaar keek Jeroen een beetje raar.
Want Karsten gaf duidelijk aan dat de blik van Jeroen, hem niet aan stond.

Wat mij betreft Karsten prima, maar Jeroen vindt ik echt te overdreven articuleren.
Maar goed een alternatief is er bij Eurosport niet.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

Plaats reactie