Als je het van het weekend moet hebben om te fietsen dan zie je de Posbank dus nooitRayb81 schreef: ↑06 apr 2019 23:03Autovrij heeft van mij part niet, je moet er gewoon wegblijven in het weekend op de fiets, tenzij je van klimmen in de uitlaatgassen houdtfredmtb-sport schreef: ↑06 apr 2019 20:41Ik rij zowel op fiets als op motor, maar als er 1 categorie is die het minder netjes neemt met de regels.............
Oh ja, morgen zal het helemaal "feest" zijn daar, dus maar wat blij dat ik er op vrijdag was![]()
![]()
Vandaag mtb in die omgeving gefietst, heb de drukte op de Snippendaalseweg en Schietbergseweg ook gezien, incl de strijders met de handfietsen.

Verder wil ik geen discussie groter maken dan de dit anders zitten we in het verkeerde topic

OT: Gisteren mijn eerste 100km solo gefietst sinds heel wat jaren, en oja mensen de Posbank heb ik ook meegenomen....Gewoon omdat ik het toch niet kan laten als je zo dicht in de buurt woont.
Heerlijk in de korte broek gefietst met aan de start van de rit armstukken die later uit konden. Wat mij voornamelijk opviel was de toch wel harde wind gisteren die ik zeker 40km van de rit vol tegen had. Eerlijkheid gebieden mij te zeggen dat ik gewoon een slechte fietser ben met harde tegenwind, ik raak er snel mijn motivatie door kwijt

Al met al toch de 100km volgemaakt richting Apeldoorn, Beekbergen, Arnhem, Posbank, Zevenaar, Doetinchem en weer naar huis