Maar als Arkea Samsic geen WT ploeg wordt, krijgt hij dat dan nog wel? Of zou er van beide kanten een clausule opgenomen zijn voor het geval dat Arkea geen WT licentie krijt?kxlight schreef: ↑17 sep 2019 12:57Quintana rekent vooral op 2mln per jaar.Infinito GB schreef: ↑17 sep 2019 12:29 Had Quintana niet gerekend op de WT licentie van Katusha bij Arkea Samsic?
Wielertransfers 2019/2020
Time is on my site.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Dat die die goed dankxlight schreef: ↑17 sep 2019 12:57Quintana rekent vooral op 2mln per jaar.Infinito GB schreef: ↑17 sep 2019 12:29 Had Quintana niet gerekend op de WT licentie van Katusha bij Arkea Samsic?
- Infinito GB
- Forum-lid
Nog geen nieuws over Woutje?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daar is als prof renner niets mis mee.kxlight schreef: ↑17 sep 2019 12:57Quintana rekent vooral op 2mln per jaar.Infinito GB schreef: ↑17 sep 2019 12:29 Had Quintana niet gerekend op de WT licentie van Katusha bij Arkea Samsic?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb het 3 jaar geleden als eens geroepen: met zo'n tijdrit wint Q. nooit meer een grote ronde.
Vandaag zou nieuws komen over Poels... ik zet in op Bahrain Merida.
Vandaag zou nieuws komen over Poels... ik zet in op Bahrain Merida.
1 Limburg meldt dat het nieuws over Poels vandaag (woensdag) naar buiten zal komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Omdat hij 31 jaar is en weet dat als hij die laatste jaren van zijn carrière ooit nog voor eigen kans wil gaan dit met de doorbraak van o.a. Bernal en het aantrekken van Carapaz niet bij Ineos zal zijn?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk eigenlijk dat Ineos hem met zachte hand gedwongen heeft om eens ergens anders te gaan kijken. Ze zijn nogal aan het verjongen inderdaad en van Poels kan ik dan wel begrijpen dat hij dan in de herfst van zijn carrière nog wat “olie dollars” meepikt.
Veel respect voor die carrière trouwens hoor!! Mooie lijst en mooie coureur!!
Veel respect voor die carrière trouwens hoor!! Mooie lijst en mooie coureur!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind