Of onbetrouwbare werkgever? Denk dat BMC overigens best tevreden is met dit gedragdaniel1975 schreef: ↑29 sep 2019 13:23 Benieuwd hoe dit wordt opgelost. Welke werkgever zou er blij zijn met een medewerker die dit gedrag vertoont? Ik zou hem niet willen hebben; onbetrouwbaar type.
WK Yorkshire 2019
ontslaan, zonder wedde de laatste maanden zetten en een proces wegens benadelen van de werkgever. Kan gewoon niet!daniel1975 schreef: ↑29 sep 2019 13:23 Benieuwd hoe dit wordt opgelost. Welke werkgever zou er blij zijn met een medewerker die dit gedrag vertoont? Ik zou hem niet willen hebben; onbetrouwbaar type.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Begreep ergens dat omdat ze bij het WK in de kleuren van het land en niet in de kleuren van het pro-team (behalve Roglic dan ) re regels/contract niet geldt. Dus theoretisch kan iedereen daar zijn eigen keuze maken. Dus mogelijk geen reden voor ontslag, maar het zal vast niet in dank worden afgenomen.
wie weet heeft Dennis al een ander contract en loopt hij met zijn acties hier wat op vooruit.
wie weet heeft Dennis al een ander contract en loopt hij met zijn acties hier wat op vooruit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maanden niet koersen, demonstratief uit de tour stappen en nu op andere spullen WK worden?
Óf zijn contract is al ontbonden óf dit wordt nog een heel naar verhaal.
Óf zijn contract is al ontbonden óf dit wordt nog een heel naar verhaal.
Less is bore
Naar mijn weten is een renner als hij voor de nationale ploeg rijdt niet verplicht op materiaal van z'n sponsorploeg te rijden. Zie ook de Britten enkele jaren terug met hun UKSI fietsen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Enzzo
- Forum-lid HC
De vraag is echter; who gives a flying fuck?! Zolang de sokjes maar juist zitten is het een leuk uci feestje toch, geen sponsor/ploegbelangen dus.
We stevenen af op een eindsprint, benieuwd wie de sterkste is na deze bizarre koers?
We stevenen af op een eindsprint, benieuwd wie de sterkste is na deze bizarre koers?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een slagveld; deze lengte, dit parcours en deze omstandigheden.....
de winnaar zal sowiso een terechte zijn.
de winnaar zal sowiso een terechte zijn.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Te ver en te zwaar tov zijn normale koersen denk ik. Icm eten, hij miste bidon 2x volgens mij.
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat jammer.