Winter OS
Niet jinxen aub!
Verbeij en vooral Otterspeer helemaal niks!
Krol: super.
Krol: super.
Laatst gewijzigd door havana op 18 feb 2022 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Krol maakt het als topfavoriet waar, net geen clean sweep
Ondanks goud een voor TeamNL toch enigzins teleurstellende 1000m lijkt me.
Ondanks goud een voor TeamNL toch enigzins teleurstellende 1000m lijkt me.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mooie 1000m.., Ook de mannen die rond de 1.08.5 zaten, wel wat verrassingen bij.
Verder ging bijna iedereen helemaal stuk in de laatste ronde.
Haalden Otterspeer, Verbij, maar ook de Chinees, hun topsnelheden helemaal niet.
Dubreuil goed geprobeerd. Onder iets betere omstandigheden was hij er veel verder mee gekomen denk ik.
Verbij is jammer van die kruizing - sportief opgelost. Maar feitelijk was hij tot 600 al te traag, met een 1e ronde van 25.1
Opvallend, over de omstandigheden. De eindtijd van Krol vandaag was gelijk aan zijn doorkomst op 1000m op de 1500m (uitgerekend door Tuitert.., want op de 1500 heb je natuurlijk een 1100m doorkomst). Gat naar nr 2 is groot. Dus indicatoren genoeg dat het zware omstandigheden waren.
Verder ging bijna iedereen helemaal stuk in de laatste ronde.
Haalden Otterspeer, Verbij, maar ook de Chinees, hun topsnelheden helemaal niet.
Dubreuil goed geprobeerd. Onder iets betere omstandigheden was hij er veel verder mee gekomen denk ik.
Verbij is jammer van die kruizing - sportief opgelost. Maar feitelijk was hij tot 600 al te traag, met een 1e ronde van 25.1
Opvallend, over de omstandigheden. De eindtijd van Krol vandaag was gelijk aan zijn doorkomst op 1000m op de 1500m (uitgerekend door Tuitert.., want op de 1500 heb je natuurlijk een 1100m doorkomst). Gat naar nr 2 is groot. Dus indicatoren genoeg dat het zware omstandigheden waren.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Voor Nederland zit het erop. Uiteindelijk is het beter gegaan dan ik verwacht had. De buitenlandse concurrentie was wel echt sterk maar er waren toch weer een aantal Nederlanders die boven zichzelf uit stegen.
Erg leuk ook dat Swings beloond wordt met goud. Echt een heel sterke race en wellicht een inspiratiebron voor meer Belgen om te gaan schaatsen.
Verder pakken zo ongeveer alle schaatslanden hun medailles mee. Dat lijkt mij gunstig voor de toekomst van de sport.
Het hoogtepunt: Wüst
Dieptepunt: de kleding van Annette Gerritsen.
Erg leuk ook dat Swings beloond wordt met goud. Echt een heel sterke race en wellicht een inspiratiebron voor meer Belgen om te gaan schaatsen.
Verder pakken zo ongeveer alle schaatslanden hun medailles mee. Dat lijkt mij gunstig voor de toekomst van de sport.
Het hoogtepunt: Wüst
Dieptepunt: de kleding van Annette Gerritsen.
Campagnolo Ultra Dork
Hahahahah so trueDieptepunt: de kleding van Annette Gerritsen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Haha ja, die is een beetje blijven hangen in de eightees
Maar misschien is ze visionair en gaan we qua mode terug naar die tijd
Maar misschien is ze visionair en gaan we qua mode terug naar die tijd
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind