Volgens mij heb ik precies niks van al die zaken hier gelezen. Hij was de snelste en/of het beste gepositioneerd.
La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Hele sterke sprint. Leek heb amper moeite te kosten.
Analyse over Evenepoel maar weggehaald, beetje onzinnig.
Analyse over Evenepoel maar weggehaald, beetje onzinnig.
Laatst gewijzigd door ColumsbusMJ op 28 aug 2023 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ik had net mijn post verwijderd omdat degene die ik quote het bericht had aangepast. Maar heb inderdaad de tv uitgezet tijdens het WK toen Remco voorop reed.
Laatst gewijzigd door El Pistolero op 28 aug 2023 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Laten we inderdaad de volgende keer de dranghekken weglaten, dat je direct de weg af kunt fietsen
Sowieso dranghekken na de finish, dat verzin je toch niet? Die krengen moeten voor de meet staan, dan is er nog koers, dat moet veilig. Achter de finish is na de koers. Ze houden de mensen daar ook niet tegen, dus net zo goed zonder die dingen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik onthoud van vandaag dat Remco zijn explosief vermogen echt wel is toegenomen in die mate dat hij het kan opnemen tegen elke andere klassementsrenner.
Dat Roglic niet meedoet vind ik niet logisch. Als die zich goed voelt sprint die hier voor de overwinning.
Ayouso goed, maar niet goed genoeg om weg te rijden. Kuss idem. Thomas, oesje.
Cian Uijtdebroeks sterk, nog maar 20 jaar.
Altijd wel fijn om te merken dat Remco zijn gedrag weerstand oproept.
Bij ons zeggen ze dan: het pikt precies een beetje
Dat Roglic niet meedoet vind ik niet logisch. Als die zich goed voelt sprint die hier voor de overwinning.
-
- Forum-lid
Haha sorry El Pistolero als ik dat was. Ik ben ook geen fan, maar ik wilde verdere discussie over Evenepoel niet aanwakkeren met mijn bericht.
-
- Forum-lid
Is prima. Ik verwijder zelf ook wel berichten waarvan ik achteraf denk…ColumsbusMJ schreef: ↑28 aug 2023 19:12 Haha sorry El Pistolero als ik dat was. Ik ben ook geen fan, maar ik wilde verdere discussie over Evenepoel niet aanwakkeren met mijn bericht.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Dat hadden we in de Giro toch ook al gezien? Wat dat betreft nog dommer van Roglic dat hij niet meesprint. het rood had hij toch niet gepakt. ruim 30 seconden is toch een serieus gat.lugosi schreef: ↑28 aug 2023 19:12 Ik onthoud van vandaag dat Remco zijn explosief vermogen echt wel is toegenomen in die mate dat hij het kan opnemen tegen elke andere klassementsrenner.
Campagnolo Ultra Dork
Knappe en verdiende zege van Evenepoel. Dat Roglic niet meesprint snap ik niet, misschien voelt hij zich toch niet zo sterk?
Maar als die vrouw er niet had gelopen, dan was hij vol in de hekken gedoken. Dat doe vrouw zich op zo'n 2-3 meter van de hekken veilig waant is niet gek. Ik kan niet inschatten of die hekken daar moesten staan, maar het lijkt dat er nog een haarspeldbocht lag.
Dat Evenepoel daar op af stormt schijnbaar zonder te remmen moet je opmerkelijk vinden, of je nou fan bent of niet.
Maar als die vrouw er niet had gelopen, dan was hij vol in de hekken gedoken. Dat doe vrouw zich op zo'n 2-3 meter van de hekken veilig waant is niet gek. Ik kan niet inschatten of die hekken daar moesten staan, maar het lijkt dat er nog een haarspeldbocht lag.
Dat Evenepoel daar op af stormt schijnbaar zonder te remmen moet je opmerkelijk vinden, of je nou fan bent of niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Parijs is nog ver werd ooit gememoreerd…
Dat Remco de eerste week goed is mag geen verrassing zijn, evenals zijn finish-capaciteiten. De vraag is of hij dat 3 weken vol gaat houden.
Less is bore