Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte bij dat nieuwsbericht!
Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bruls heeft zo’n niet-prettige uitstraling en heeft zichzelf zo slecht op de kaart gezet tijdens Covid, dat is het grote publiek echt niet vergeten.
Al is het de beste burgemeester ever, dat doet er niet meer toe.
Less is bore
Ik weet niet of Bruls het zo slecht zou gaan doen. (Ik ben geen CDA stemmer). In dit demissionaire kabinet met twee ministers op langdurige zorg en volksgezondheid had ik toch echt andere verwachtingen. Het is niet altijd wat het leek te worden.
Maar of je het erg moet vinden als mevrouw Keijzer vertrekt?
Maar of je het erg moet vinden als mevrouw Keijzer vertrekt?
Persoonlijk vind ik Bruls een beetje te carnavalesk en vraag mij af of hij het bij de CDA stemmers boven de rivieren wel zo goed gaat doen.
Wat betreft Keijzer denk ik dat Vicenza het bij het goede eind heeft.
Overigens wel veel leegloop in zowel Den Haag als in diverse partijen.............Misschien dan toch een frisse wind?
Overigens wel veel leegloop in zowel Den Haag als in diverse partijen.............Misschien dan toch een frisse wind?
Dat hangt van de windrichting af.Gastheerg schreef: ↑05 aug 2023 09:10 Persoonlijk vind ik Bruls een beetje te carnavalesk en vraag mij af of hij het bij de CDA stemmers boven de rivieren wel zo goed gaat doen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Veel rotter kan het niet zou je denken.
Iedereen is een beetje lam geslagen lijkt het wel.
Ik denk ook niet dat het goed is al ministers heel lang (langer dan twee termijnen blijven zitten).
Opvolging wordt steeds moeilijker.
En hoe ga je sommige problemen oplossen met alle wet en regelgeving in zowel NL als de EU.
De cultuur is momenteel binnen de overheid wel echt heel slecht om het verschil te kunnen maken.
Ik denk ook niet dat het goed is al ministers heel lang (langer dan twee termijnen blijven zitten).
En hoe ga je sommige problemen oplossen met alle wet en regelgeving in zowel NL als de EU.
De cultuur is momenteel binnen de overheid wel echt heel slecht om het verschil te kunnen maken.
Alles wordt toch beter als er nieuw bloed komt en Rutte weg is?wasbeer2006 schreef: ↑05 aug 2023 12:18 Veel rotter kan het niet zou je denken.
-
- Forum-lid
Tja, de infantilisering van Nederland is in volle gang. Zelfs het begrip politiek zwaargewicht wordt letterlijk genomen. Na Caroline en Frans hijst men nu Hubert op het schild. Vooruit ze hebben ook wel inhoud; toch wel een mud of twee.
Sorry of je overgewicht infantiel moet noemen. Wat ik van die mensen ook vind, dit vind ik idioot.Klein_Verzet schreef: ↑05 aug 2023 13:46 Tja, de infantilisering van Nederland is in volle gang. Zelfs het begrip politiek zwaargewicht wordt letterlijk genomen. Na Caroline en Frans hijst men nu Hubert op het schild. Vooruit ze hebben ook wel inhoud; toch wel een mud of twee.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Los van het gewicht, dit zijn niet de frisse winden die je nu graag wilt hebben. Frans en Hubert gaan al decennia lang mee in de lokale, landelijke en Europese politiek.
Daar willen we juist nu vanaf. Niet weer dezelfde vriendjes en poppetjes.
Less is bore
Er zal niet zo snel een frisse wind waaien. Ze hebben vooral bij dezelfde studentenvereniging gezeten en zijn vaak al jaren assistent. Maar ik ben best benieuwd naar namen en rugnummers.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 16:18 Los van het gewicht, dit zijn niet de frisse winden die je nu graag wilt hebben. Frans en Hubert gaan al decennia lang mee in de lokale, landelijke en Europese politiek.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Denkt er iemand echt dat bij de gevestigde partijen het niet de vriendjes/poppetjes van de politieke dinosauriërs zullen zijn die de zogezegde nieuwe wind gaan doen waaien?daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 16:18 Los van het gewicht, dit zijn niet de frisse winden die je nu graag wilt hebben. Frans en Hubert gaan al decennia lang mee in de lokale, landelijke en Europese politiek.
In België hebben we bij de traditionele partijen ondertussen echte politieke dynastieën waarbij het postje van vader op zoon, van grootvader op kleinzoon gaat. En als zo'n partij bij verkiezingen wordt afgestraft dan worden er zo'n constructies opgezet dat "de familie" toch in de vetpotten van de macht kan blijven graaien. Zum kotzen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend