Gouden regen. Zoek dat ook maar niet op....
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Man man man wat een dramaweer ook weer vanochtend. Bij hoge uitzondering de kinderen met de auto gebracht i.v.m. surprises, dat was het beste idee ooit! Natte sneeuw, slagregens, alles kwam uit de hemel..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komende 7 dg sowiso geen verbetering, wordt alleen maar kouder, En helaas geen droge kou, maar winterse buien. Hopen dat het tijdens de kerstlockdown een beetje beter weer is
Less is bore
Ik ben nog aan het ontdooien na een 15 km forenzenritje. Brrr
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Ik ben wel benieuwd waar 2021 eindigt wat betreft totale neerslag. Ik vermoed in de top qua neerslag hoeveelheid. Zeker hier in Noord Holland heeft bijna elke maand meer neerslag dan gemiddeld en vaak veel meer.
Kan volgend jaar alleen maar beter.
Ik heb nog even overwogen over mijn handen en tenen te pissen vanmorgen. Toch maar niet gedaan
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De westkant van NL heeft (voor mij helaas) fors meer neerslag gehad dan het oosten.scottwilko schreef: ↑02 dec 2021 09:28 Ik ben wel benieuwd waar 2021 eindigt wat betreft totale neerslag. Ik vermoed in de top qua neerslag hoeveelheid. Zeker hier in Noord Holland heeft bijna elke maand meer neerslag dan gemiddeld en vaak veel meer.
Sowiso was het een prutzomer met weinig stabiel lang zomerweer.
Less is bore
De commuter heeft een versnellingsnaaf. Die is al lang geleden vastgelopen, ik heb nu effectief een singlespeed. Helpt eroverheen pissen dan nog steeds?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vandaag een tijdje zitten tobben of ik zou vertrekken voor een ritje van een paar uurtjes. Op basis van de info die buienradar gaf toch maar thuis gebleven. Toen de zon een tijdje scheen, had ik er wel spijt van. Maar niet veel later vielen de hagelsteentjes minutenlang met bakken uit de lucht. Laat dat nu het laatste zijn waar ik zit op te wachten. Dus … goeie keuze gemaakt. Morgen (hopelijk) iets beter.