Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

tomdejong
Forum-lid

tomdejong 29 mei 2012 12:22

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... ocholt.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij staat het magazijn in de fik.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

jansen01
Forum-lid

jansen01 29 mei 2012 12:25

tomdejong schreef:http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... ocholt.ece

Volgens mij staat het magazijn in de fik.
Er wordt bevestigd dat het bij Rose is!

Veel rook bij grote brand fietsenzaak Bocholt

Uit het gebouw van Rose Versand in Bocholt komen dikke, zwarte rookpluimen. foto Sven Betz/Bocholter-Borkener Volksblatt

BOCHOLT - Een grote brand bij fietsenwinkel Rose Versand in Bocholt, net over de grens bij Aalten, zorgt voor een forse rookontwikkeling. De brandweer heeft mensen in de nabije omgeving daarom geadviseerd ramen en deuren gesloten te houden.De zwarte rookwolken die uit het bedrijf aan de Schersweide komen zijn tot in de wijde omtrek te zien. De politie heeft de omliggende straten afgezet om de brand te kunnen bestrijden. Hoe het vuur bij Rose Versand is ontstaan is nog niet bekend.

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... ocholt.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit:
http://www.bbv-net.de/lokales/bocholt_a ... 86088.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er niet best uit !

Ontruimen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Addict R1

spook
Forum-lid

spook 29 mei 2012 13:47

Heftig!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 29 mei 2012 22:20

Ontevreden klant?

nitram
Forum-lid

nitram 29 mei 2012 22:24

Zo te zien gaat het om de hal waar de magazijnverkoop altijd plaats vindt.

http://www.bbv-net.de/fotos/fotostrecke ... d,780.html" onclick="window.open(this.href);return false;

JvdHurk
Forum-lid

JvdHurk 02 jun 2012 19:38

Hier een foto van mijn CRS3000, met Cosmic SL en Ultegra triple.
Heb er nu in 6 dagen tijd een kleine 400km op zitten, en ik kan niet anders zeggen dat hij voor mij echt uitstekend voldoet.
Misschien had ik met een dubbel toegekund, of een Compact, de Triple is meer "voor het geval dat"
Ik ben na een jaar of 12 er tussenuit geweest te zijn nu dus sinds een week weer serieus aan 't fietsen (dan heb je een referentiekader wat betreft mijn mening)
en merk wel dat de fiets duidelijk tot meer in staat is als ik, het geeft vooralsnog geen krimp , ook bij het op de pedalen staan (en als er 105/110kg op de pedalen staat dan gebeurt er wel wat, mijn Trek8500 heeft dan wat last van een aanlopende remschijf)

Afbeelding

Voor de stijlpolitie, dat tasje blijft mooi hangen, ook al ziet het er wat minder uit.
Zit een pompje, een plaksetje, een multitool en een GSM in, voor "het geval dat"

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 02 jun 2012 19:49

wat voor gsm heb jij joh? eentje van 20 jaar oud?
Dat tasjekan toch wel ietsje kleiner?

Voor de rest een erg mooie fiets, vind dat black on black wel erg cool.

velolove
Forum-lid

velolove 02 jun 2012 19:53

Dat zit bij mij in de 3 zakjes achter op m'n wielrenshirt.
ooit allemaal op een Scalpel

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 02 jun 2012 19:58

Bij mij ook, maar kan best begrijpen dan mensen dat niet willen.

JvdHurk
Forum-lid

JvdHurk 02 jun 2012 20:40

Een Galaxy S2.
Die zit niet prettig in mijn achterzak, en kan ook niet echt tegen zweet (dit is nummer 2, nummer 1 is in de garantieperiode overleden)
Tevens heb ik het niet op harde dingen op mijn rug, ivm een eventueel valpartij (heb ik met een collega motorrijder zien gebeuren, die stuiterde er relatief zachtjes af, maar het schijfremslotje in z'n heuptasje was toch echt harder dan zijn ruggegraat (met als gevolg een lage dwarslaesie)

Het pompje is de grootste boosdoener (letterlijk) die past maar net in de tas.Dan nog een Alien3 Multitool, een Co2 patroontje, een plaksetje en een Biba, dan zit dit tasje echt ramvol.Misschien dat door de foto het wat vertekend, ook omdat de zadelpen wat setback heeft lijkt het tasje wat groter denk ik.

De combinatie Zwart/Zwart vond ik zelf ook mooi, alleen jammer dat ze bij Rose alleen de Xeon CRS in deze kleur leveren, een goedkoper frame was voor mij ook meer als voldoende geweest, maar die zijn qua kleurstelling wel heel erg "apart", een kleurverloopje kennen ze niet, de meeste frames zijn zeer strak qua kleurenscheiding, en dat ziet er meteen zo jaren 80 uit.
Als voorbeeld:
Afbeelding

Afbeelding

Waarom niet een 3e kleur als buffer, of een fade van de ene naar de andere kleur.
Ok, smaak is persoonlijk, maar deze harde kleurenscheiding kan mij niet bekoren.

jappiex
Forum-lid

jappiex 03 jun 2012 08:47

Vind de kleurstellingen van Rose ook bijzonder. Het ademt allemaal een enorme oostbloksfeer uit. Begin het langzaam te waarderen.

Je fiets is natuurlijk een prachtige fiets, maar als ik eerlijk ben, het hoge stuur, lage zadel, het zadeltasje en de hoek waaruit de foto geschoten is maken het voor ons oog een rommelig geheel. Denk dat dit met een andere foto er al heel anders uit zou zien.

JvdHurk
Forum-lid

JvdHurk 03 jun 2012 13:04

Ik zal eens wat andere foto's maken.
Nu is het wel zo dat de drop op zich ook niet zo heel extreem is, eerst maar weer eens een beetje inkomen, voor er spacers en vorkbuis verdwijnen.

Plaats reactie