Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
zit er nu een noodspaak in je voorwiel??
SuperGrover1 schreef:wat ga je er verder opzetten ? welke wielen etc ? of is dit voor ons nog een verrassing?
De plannen zijn de afgelopen tijd redelijk vaak aangepast maar momenteel staat het op volledig Centaur 2010, Rotor rings, Chorus zadelpen, pedalen en bidonhouders, Record balhoofdstel en Bora One wielen met custom stickers (campagnolo in wit en Bora in celeste), celeste Flite zadel en celeste stuurlint.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Supergrover
- Forum-lid HC
Timo 2.0 schreef:SuperGrover1 schreef:wat ga je er verder opzetten ? welke wielen etc ? of is dit voor ons nog een verrassing?
De plannen zijn de afgelopen tijd redelijk vaak aangepast maar momenteel staat het op volledig Centaur 2010, Rotor rings, Chorus zadelpen, pedalen en bidonhouders, Record balhoofdstel en Bora One wielen met custom stickers (campagnolo in wit en Bora in celeste), celeste Flite zadel en celeste stuurlint.
Fraai, ben heel benieuwd naar de wielen....
mis nog celeste hudz?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Narlox schreef:@ SuperGrover, die spaak aan de A? heb de foto eens beter bekeken en het leek precies een gedraaide spaak. Dus snel ' al grommend' gaan checken in de garage... spaken zijn allemaal hetzelfde... t is dus gezichtsbedrog... oef
zou kunnen, dat je een ongelukje gehad hebt
gelukkig was het maar gezichtsbedrog dan....
:p
idd, zou wel een bummer zijn aangezien ik er nog maar 70 km op gebold heb...
Heb trouwens nog een vraag..
In de winter zou ik graag wat trainen op de rollen, zijn gewoon losse rollen dus fiets staat niet vast.. Zou dit schadelijk zijn voor de kader, ale de achtervork daar deze in carbon is?
Heb trouwens nog een vraag..
In de winter zou ik graag wat trainen op de rollen, zijn gewoon losse rollen dus fiets staat niet vast.. Zou dit schadelijk zijn voor de kader, ale de achtervork daar deze in carbon is?
- Supergrover
- Forum-lid HC
ff plaatje geplak, is bes wel een mooie fiets en niet iedereen houdt van klikken...
[img=http://img687.imageshack.us/img687/951/dsc01688p.jpg]
[img=http://img687.imageshack.us/img687/951/dsc01688p.jpg]
SuperGrover1 schreef:mis nog celeste hudz?
Mogen niet want dat is niet tutto Campagnolo. De enige uitzondering die ik maak zijn de Rotor Rings. Bovendien vind ik een groen stuur met groen stuurlint en dan ook nog groene grepen echt overkill
fietsen doe ik net als een prof,