Colnago
-
- Forum-lid HC
Allee, terug op het oude nest dan maar weer!
Met zo'n forumnaam kon dit ook eigenlijk niet uitblijven, na een paar jaar afwezigheid weer terug naar mijn "oude" liefde zou ik maar zeggen.
Na mijn laatste Colnago een C50, nu een C59 in de "kleur" 12BK .
Mijn huidige groep Campa Record zal overgezet worden, die is nog picobello en nog niet met de rood accenten en past er dus prima bij.
Zal er ongeveer hetzelfde uitgaan zien als de fiets van Yve alleen met Fulcrum zero's, maar voor de rest ook erg zwart!
Verwachtte levertijd is ongeveer een week of 6, dus nog mooi op tijd om de mooiste voorjaarsritten te gaan maken!
Met zo'n forumnaam kon dit ook eigenlijk niet uitblijven, na een paar jaar afwezigheid weer terug naar mijn "oude" liefde zou ik maar zeggen.
Na mijn laatste Colnago een C50, nu een C59 in de "kleur" 12BK .
Mijn huidige groep Campa Record zal overgezet worden, die is nog picobello en nog niet met de rood accenten en past er dus prima bij.
Zal er ongeveer hetzelfde uitgaan zien als de fiets van Yve alleen met Fulcrum zero's, maar voor de rest ook erg zwart!
Verwachtte levertijd is ongeveer een week of 6, dus nog mooi op tijd om de mooiste voorjaarsritten te gaan maken!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Ik ben er niet zo bang voor.....al op paar jaar op een CT1 gereden en op een C50.....is ook niet echt slecht bevallen!olleranip schreef:Benieuwd wat je er van vindt......
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog een beetje twijfel over de keuze van stuurpen en stuurbocht, stuurlint is zwart, moet ik voor helemaal zwart gaan? ik denk van wel!
of toch deze combinatie?
of toch deze combinatie?
Ik heb even getwijfeld om witte kabels te nemen. Maar uiteindelijk toch voor zwarte gegaan omdat ik bang was dat het vooraan aan het stuur het een beetje een rommeltje zou worden.
De witte delen van het frame zijn moeilijk proper te krijgen. Het is een soort van matte lak die een absorberend effect op vuil lijkt te hebben. Een goede tip voor een kuisproduct hoor ik graag.
De rest van het frame is zo glad afgewerkt dat vuil er geen vat op heeft.
Yve
De witte delen van het frame zijn moeilijk proper te krijgen. Het is een soort van matte lak die een absorberend effect op vuil lijkt te hebben. Een goede tip voor een kuisproduct hoor ik graag.
De rest van het frame is zo glad afgewerkt dat vuil er geen vat op heeft.
Yve
-
- Forum-lid HC
Yve schreef: Het is een soort van matte lak die een absorberend effect op vuil lijkt te hebben. Een goede tip voor een kuisproduct hoor ik graag.
Yve
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wit stuur + pen, zwart lint + hudz.
Volgens mooie afmontage.
Volgens mooie afmontage.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een 3T stealth combinatie.colnagofreak schreef:Ik heb nog een beetje twijfel over de keuze van stuurpen en stuurbocht, stuurlint is zwart, moet ik voor helemaal zwart gaan? ik denk van wel!
of toch deze combinatie?
Ook erg mooi passend bij het frame is Deda zero corse
Ik zou absoluut geen wit nemen, maar dat is persoonlijk.
Als jij het mooi vindt is het belangrijkste .
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
+1 voor @lcsmt. En dan met name voor die fraaie stealth componenten. Zeer stijlvol. De witte onderdelen doen m.i. af aan het prachtige frame.