Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Na een zaterdag vol vieze miezer, nu ook weer een zompige zondag.
Je kan er niets aan doen, maar het is toch shit,
Ik heb maar bescheiden wensen, 24 graden, een zonnetje, windkracht 1/2, verder hoef ik niets van de kerstman…
Je kan er niets aan doen, maar het is toch shit,
Ik heb maar bescheiden wensen, 24 graden, een zonnetje, windkracht 1/2, verder hoef ik niets van de kerstman…
Droog? Hier miezert het al de hele ochtend.
Ik ben letterlijk op geen enkele rit de laatste maand droog gebleven. Niet één keer.
Hier nu een mix van mist en motregen.
Alles, maar dan ook alles is zeiknat.
Het voorjaar was al ruk, de zomer ook al mèh en het wordt nu stilaan tijd om nog even een streepje zon te zien.
Is het niet volle bak regen, is het kille wind of die 'gezonde' mist.
Ik heb altijd een winterdipje, maar ik ontzie het stilaan om te vertrekken.
M'n doel was opnieuw 11.000 km zoals de laatste jaren. Half november had ik er 10.000. Toen nog een Instagram post gedaan dat als het niet continu ging regenen ik er wel makkelijk ging raken. 't Zal net niet zijn vrees ik...
Zo kleurloos & troosteloos... Normaal vanaf dinsdag een stuk kouder maar zon.
Hier nu een mix van mist en motregen.
Alles, maar dan ook alles is zeiknat.
Het voorjaar was al ruk, de zomer ook al mèh en het wordt nu stilaan tijd om nog even een streepje zon te zien.
Is het niet volle bak regen, is het kille wind of die 'gezonde' mist.
Ik heb altijd een winterdipje, maar ik ontzie het stilaan om te vertrekken.
M'n doel was opnieuw 11.000 km zoals de laatste jaren. Half november had ik er 10.000. Toen nog een Instagram post gedaan dat als het niet continu ging regenen ik er wel makkelijk ging raken. 't Zal net niet zijn vrees ik...
Zo kleurloos & troosteloos... Normaal vanaf dinsdag een stuk kouder maar zon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daniël Het zag er vandaag toch echt zo uit Foto komt van fietskennis die vandaag van Mont Serein richting top gegaan is.daniel1975 schreef: ↑19 dec 2021 16:59 Ik kon het niet opbrengen om weer in die miezer te gaan ploeteren.
Dus maar even warmer oorden opgezocht. Kopje espresso bij Jans gehaald