Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 14 dec 2013 21:47

Kilowatt schreef:Hele mooie kiekjes. Ik ga ook een baan in Spanje zoeken, mijn Canyon moet nu tot april wachten om weer buiten te spelen.
Afhankelijk van wat je zoekt en wat je kan zijn hier wel banen te vinden hoor ;)
mao schreef:Ff bij je Flickr gekeken, je hebt talent.
Dank je 8-)

Jac
Forum-lid

Jac 14 dec 2013 23:28

Mooie plaatjes jsprbcn !
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

ErikDignum
Forum-lid
Contact

ErikDignum 14 dec 2013 23:36

Vandaag weer mooi tochtje met m'n fietsmaatje gereden. Frisjes, de fiets kan weer onder een grondige douche wegens het natte wegdek, maar verder prima fietsweer. En net als vorige week weer over wegen gereden die ik nooit eerder ben begaan. Helaas wel in plaats van door het natuur-/recreatiegebied langs de N200 richting Sloterdijk, door het saaie stoplichtrijke havengebied gereden. Daar gelukkig niet nodeloos verdwaalt. Sowieso weer tevreden over de tocht, 114 km in vier en een half uur...heerlijk tochtje!

De route:
http://connect.garmin.com/jsPlayer/415541434

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 15 dec 2013 00:05

Suntoro schreef:
Vandaag nog een lekker rondje met TumTumTum gereden, want het was eigenlijk best lekker weer. Zelfs de zon gezien. Helaas waren de straten niet bepaald echt schoon, dus ook de fietsen hadden weer een wasbeurt nodig. Echt kapot van nattigheid en modder ben ik inderdaad niet, ook niet als mtb-er... :lol: Maar eenmaal erin zet ik mijn knop wel weer om.
Geen foto's?

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 15 dec 2013 11:03

walterg schreef:
Suntoro schreef:
Vandaag nog een lekker rondje met TumTumTum gereden, want het was eigenlijk best lekker weer. Zelfs de zon gezien. Helaas waren de straten niet bepaald echt schoon, dus ook de fietsen hadden weer een wasbeurt nodig. Echt kapot van nattigheid en modder ben ik inderdaad niet, ook niet als mtb-er... :lol: Maar eenmaal erin zet ik mijn knop wel weer om.
Geen foto's?
Ja, tegenvaller eigenlijk... Ik zei het nog tegen TumTumTum dat ik foto's had moeten maken... :). Was het wel van plan wat foto's te maken, maar op de plekken waar stopten was kwam het er niet echt van. En in Oud-Beijerland waren we te druk op zoek naar een een coffeeshop die open was en je de fietsen een beetje in het zicht kon neerzetten... Waren veel tentjes nog dicht. Oud-Beijerland was wel de spot om foto's normaliter te maken ook. Van de haven en de kerstmarkt... Zelfs de Heinennoord tunnel is niet op de gevoelige plaat vastgelegd... :o

Maar verder is de Hoekse Waard nou toch eigenlijk niet zo spectaculair om daar reclamefoto's van te maken... :lol: Hoewel bij de Oude Maas had ik wel een foto willen maken met het water op de achtergrond en de zon erop. En bij de Binnenmaas met Maasdam op de achtergrond. Hopelijk doet die kans zich nog een keer voor met een bevroren binnnenmaas ofzo...

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 15 dec 2013 11:23

Nou, die eindeloos rechte weg vol met bagger vond ik wel winterritje fotowaardig eigenlijk. Helaas, ik ben de enige Nederlander zonder smartphone en tegelijkertijd fietsen en foto's maken zonder op je plaat te gaan kunnen alleen mensen als GastheerG en ik niet.
Veni. Vidi. Fietsie.

JoostG
Forum-lid

JoostG 15 dec 2013 14:02

Gistermiddag ook nog een rondje van 76 km gemaakt: Hsum-Vreeland-Baambrugge-Abcoude-Weesp-Almere Haven-Eemnes-Baarn-Hsum. Langs het Gooimeer in het zonnetje, maar net als de rest van jullie veel modder en nattigheid op de wegen. Een flinke poetsbeurt was dan weer noodzakelijk.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 15 dec 2013 14:43

Vandaag mee gedaan aan het NK tegenwind. Teleurstellend 68e geworden.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 15 dec 2013 16:16

Vandaag toch nog maar even mijn beachbike getest op de weg, maar blijkbaar waren zand en zeewater de boosdoener bij het slechter schakelen op den duur bij de Rabo Beach Challenge. Al ging het verder toen wel lekker door niet meer te schakelen.
http://www.strava.com/activities/100316327
Eigenlijk was er nu niets aan de hand, maar geen idee hoe dat weer straks weer is tijdens de EpE. Blijkbaar zijn die kabels onderlangs de bracket niet optimaal bij zand en zout, waardoor 3e en 4e kransje op een gegeven moment niet meer optimaal functioneerden bij de RBC.
depoldertoerist schreef:Vandaag mee gedaan aan het NK tegenwind. Teleurstellend 68e geworden.
Wat was de opkomst dan? Of was die gewoon niet groot? Netjes toch, al weet ik niet wat de opkomst in aantal was. Jammer voor jullie dat er geen zuidwesterstorm was als in het promofilmpje. Dat had er toch meer dimensie aan gegeven, windkracht 6 tot 8.
Laatst gewijzigd door Suntoro op 15 dec 2013 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

dielange
Forum-lid

dielange 15 dec 2013 16:20

Vandaag 66 km gereden ter voorbereiding op EpE. Ging aardig al was de sap wel een beetje op na het strand. Toch een hoop 29-ers ingehaald op mijn 26-er. Nog een paar weken en ik ben er klaar voor!
http://www.strava.com/activities/100275839

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 15 dec 2013 17:04

Suntoro schreef:
depoldertoerist schreef:Vandaag mee gedaan aan het NK tegenwind. Teleurstellend 68e geworden.
Wat was de opkomst dan? Of was die gewoon niet groot? Netjes toch, al weet ik niet wat de opkomst in aantal was. Jammer voor jullie dat er geen zuidwesterstorm was als in het promofilmpje. Dat had er toch meer dimensie aan gegeven, windkracht 6 tot 8.
er zijn 200 startbewijzen vergeven, maar ik zie 150 tijden. Bart Brentjes was gewoon dik 4 minuten sneller!

Overigens stond er vanochtend toch echt nog wel een windkracht 6, maar die wel af dus latere starters waren wel iets in het voordeel.
Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 15 dec 2013 17:34

Ik heb vandaag een rondje over de Posbank verreden. Helaas kon ik ook mijn 2e valpartij bijschrijven voor dit jaar:
Vlak na de afslag naar de beklimming richting het paviljoen boven op de Posbank (kruising Heuvenseweg/Schietbergseweg) heb je een wildrooster en een bocht linksom (hier kan je rechtsaf het MTB pad op).

Aan de linkerkant van de weg liep een stel die kennelijk net daar bij de paarden hadden gekeken. Ze hadden kennelijk hun auto aan de overkant van de weg in de bocht staan en besloten precies op het moment dat ik kwam aanfietsen zonder kijken over te steken. Ik moest vol in de remmen op het wildrooster en toen was het natuurlijk direct bekeken. Ik viel op mijn rechter zij. Ik vloekte natuurlijk even maar ze hielpen mij direct en de dame gaf ook direct aan dat het haar schuld was, ze had immers niet gekeken.

Op her eerste oog was er niet veel schade, maar toen ik mijn mouw opstroopte bleek er toch wel een redelijke (schaaf)wond op mijn elleboog te zitten. Deze hebben we verbonden met het verband wat zij in hun trommeltje hadden in de auto. Verder voelde ik wat kleine pijntjes, had wat kleding schade, maar ik kon nog wel verder fietsen... ik kan wel tegen een stootje.
We hebben adressen uitgewisseld en toen heb ik mijn weg vervolgt naar Deventer.

Nu thuis heb ik de lichamelijke schade wat kunnen opnemen:

- (schaaf) wond op de elleboog
- Kleine schaafwondjes met verdikkingen rechtsonder de rechter knie
- Kleine schaafwonden met verdikkingen op de rechter heup
- Kleine schaafwonden met verdikkingen op het rechtsbovenbeen

Deze plekken zijn nu wat gevoelig, maar het lijkt gelukkig allemaal mee te vallen.
Qua kleding:

- Sealskin winter handschoenen zijn afgeschreven
- Gaatjes in mijn Agu Windtex winterbroek
- Gaten in mijn Northwave Logo winterjack
- Gaatjes in mijn zweetshirt met lange mouwen.

Ik kan het gelukkig weer verhalen op hun WA verzekering, maar al dit gedoe had ik liever natuurlijk niet.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Plaats reactie