Actiefoto's
Mooie zwemtijd! Wat vond je van die start? Uitermate vreemd, zo'n "vliegende" start..spook schreef:320
Ik ging met 2 vrienden samen als een van de laatste deelnemers te water, maar was me gelukkig al watertrappelend naar voren aan het werken in de haven toen ineens dat startschot af ging!
Was een rare start, ja. Volgens mij was er duidelijk gezegd dat we moesten op zwemmen naar de startlijn en dan zou het startsignaal gegeven worden. En inderdaad, ineens was daar het signaal terwijl iedereen nog zo'n beetje in de haven was...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Doe je nog meer tri's dit jaar?spook schreef:Was een rare start, ja. Volgens mij was er duidelijk gezegd dat we moesten op zwemmen naar de startlijn en dan zou het startsignaal gegeven worden. En inderdaad, ineens was daar het signaal terwijl iedereen nog zo'n beetje in de haven was...
Ik start volgende week zondag in de halve van Terheijden, dan nog de kwart in Deil in augustus, en nog twee in Belgie (Viersel en Balen). Dan is het eind seizoen voor mij, genoeg wedstrijdjes gehad dan
[quote="Daveke2"
Doe je nog meer tri's dit jaar?
Ik start volgende week zondag in de halve van Terheijden, dan nog de kwart in Deil in augustus, en nog twee in Belgie (Viersel en Balen). Dan is het eind seizoen voor mij, genoeg wedstrijdjes gehad dan [/quote]
Halve van Stein
Halve in Ulm (D)
Belman, half
Almere, half
Dan is het ook wel weer mooi geweest
Doe je nog meer tri's dit jaar?
Ik start volgende week zondag in de halve van Terheijden, dan nog de kwart in Deil in augustus, en nog twee in Belgie (Viersel en Balen). Dan is het eind seizoen voor mij, genoeg wedstrijdjes gehad dan [/quote]
Halve van Stein
Halve in Ulm (D)
Belman, half
Almere, half
Dan is het ook wel weer mooi geweest
'I have too many bikes', said no cyclist ever.