Garmin Edge 1000
Vandaag lange rit gemaakt en 2x in beeld gezien routeberekeningsfout 99% maar gaf gewoon de afslag aanwijzingen aan.Ook batterij verbruik was minder dan voorheen.
Blijf met de Benelux light versie rijden en volgens mij merk je daar niets t.o.v de normale Benelux kaart.
Blijf met de Benelux light versie rijden en volgens mij merk je daar niets t.o.v de normale Benelux kaart.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Deze ? 36 euro voor een rubbertje is ook nog wel riant.
Garmin Edge 1000 vervanging rubber aan-uit knop
€ 36,00
https://link.marktplaats.nl/m1789546554 ... ialbuttons
€ 36,00
Ik heb hetzelfde probleem gehad. En ook de twijfel of ik er zoveel geld aan uit zou geven.
Na wat googlen het zelf gemaakt.
Rubber wegsnijden.
Kopje van een Ty-rip afgeknipt.
Heel klein stukje in de Ty-rip wat uitsteekt, even precies op maat maken.
Dat in het gat.
Afplakken met isolatie tape.
Werkt perfect!
Alleen ook meteen een Wdge 830 gekocht omdat de batterijduur te kort werd.
Rubber wegsnijden.
Dat in het gat.
Werkt perfect!
Ja, dat is hem.brutus schreef: ↑03 feb 2022 13:27 Deze ? 36 euro voor een rubbertje is ook nog wel riant.
€ 36,00
Courir c'est mourir un peu
kopjethee schreef: ↑03 feb 2022 13:48 Ik heb hetzelfde probleem gehad. En ook de twijfel of ik er zoveel geld aan uit zou geven.
Rubber wegsnijden.
Dat in het gat.
Ik heb het met mijn 800 ook ongeveer zo opgelost . Ik heb een lego mini steentje op zijn kop ik de sparing geplaatst met het ronde puntje naar beneden, daar een isolatie tapje overheen en klaar . Werkt beter dan de originele aan/uit knop
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Ik ben ook al aan het hobbyen geweest,kopjethee schreef: ↑03 feb 2022 13:48 Ik heb hetzelfde probleem gehad. En ook de twijfel of ik er zoveel geld aan uit zou geven.
Rubber wegsnijden.
Dat in het gat.
Werkt perfect!
Rubber weg gesneden en wat “vloeibaar” rubber in gegoten…
Werkt tot nu toe nog prima.
Probeer mijn Garmin Edge 1000 te updaten mbv de Garmin Express applicatie. Van de Garmin Express applicatie heb ik de meest recente versie op mijn laptop staan. Tevens heb ik een nieuwe Micro SDHC 32GB in het apparaat gedaan. Deze externe geheugenkaart wordt door de Windows verkenner herkend + de beschikbare ruimte wordt conform verwachting aangegeven.
Echter wanneer ik via de Garmin Express applicatie de kaart update wil doen, wordt de externe geheugenkaart niet gesignaleerd waardoor ik een melding krijg dat er te weinig capaciteit beschikbaar is. Heeft iemand een gouden tip hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!
Echter wanneer ik via de Garmin Express applicatie de kaart update wil doen, wordt de externe geheugenkaart niet gesignaleerd waardoor ik een melding krijg dat er te weinig capaciteit beschikbaar is. Heeft iemand een gouden tip hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!
En als je de oude kaart eerst handmatig verwijdert?jmu26 schreef: ↑24 aug 2023 11:05 Probeer mijn Garmin Edge 1000 te updaten mbv de Garmin Express applicatie. Van de Garmin Express applicatie heb ik de meest recente versie op mijn laptop staan. Tevens heb ik een nieuwe Micro SDHC 32GB in het apparaat gedaan. Deze externe geheugenkaart wordt door de Windows verkenner herkend + de beschikbare ruimte wordt conform verwachting aangegeven.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.