Cannondale
allez dan,
ik wil m'n nieuwe super six 105 (zwart-witte) een wat sober uitzicht geven en dus zoveel mogelijk decals v/d onderdelen verwijderen (niet v/h frame uiteraard)
stuurpen ,en wielen zijn klaar (deda mag-00 + neutron, beiden kaal gezet ) de zadelpen is nog niet naar mijn zin , die moet matchen m/h frame en dus liefst mat (carbon) , zonder settback en de opdruk verwijderbaar.
heb nu ritchey zero setback carbon ,maar die past niet goed bij het frame wegens te opvallend (glans en opdruk)
de cranck is reeds voorzien van minder opvallende stronglight's ,en ziet er nu een stuk beter uit dan orgineel ,zijn de armen met aceton oid mooi kaal te krijgen zonder restanten van de decals ?
ik wil m'n nieuwe super six 105 (zwart-witte) een wat sober uitzicht geven en dus zoveel mogelijk decals v/d onderdelen verwijderen (niet v/h frame uiteraard)
stuurpen ,en wielen zijn klaar (deda mag-00 + neutron, beiden kaal gezet ) de zadelpen is nog niet naar mijn zin , die moet matchen m/h frame en dus liefst mat (carbon) , zonder settback en de opdruk verwijderbaar.
heb nu ritchey zero setback carbon ,maar die past niet goed bij het frame wegens te opvallend (glans en opdruk)
de cranck is reeds voorzien van minder opvallende stronglight's ,en ziet er nu een stuk beter uit dan orgineel ,zijn de armen met aceton oid mooi kaal te krijgen zonder restanten van de decals ?
Of van Token zoals ik er één heb steken. ZIjn mooier en lichter (6gr totaal gewicht)liviolivius schreef:Ja, beschermt je frame als je ketting er met hoge snelheid afloopt. Als alternatief kun je een chain catcher K-Edge monteren.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Plaats eens een foto, kunnen wij ook mee genieten.defan schreef:allez dan,
ik wil m'n nieuwe super six 105 (zwart-witte) een wat sober uitzicht geven en dus zoveel mogelijk decals v/d onderdelen verwijderen (niet v/h frame uiteraard)
stuurpen ,en wielen zijn klaar (deda mag-00 + neutron, beiden kaal gezet ) de zadelpen is nog niet naar mijn zin , die moet matchen m/h frame en dus liefst mat (carbon) , zonder settback en de opdruk verwijderbaar.
heb nu ritchey zero setback carbon ,maar die past niet goed bij het frame wegens te opvallend (glans en opdruk)
de cranck is reeds voorzien van minder opvallende stronglight's ,en ziet er nu een stuk beter uit dan orgineel ,zijn de armen met aceton oid mooi kaal te krijgen zonder restanten van de decals ?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 05 aug 2010 00:59
- Locatie: Gilze
-
- Forum-lid
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 22 jan 2009 17:04
Ik was wat aan het zoeken over Cannondale en kwam op een site waar een discussie was over de System Six en daar werd gezegd
dat de System Six één van de beste Cannondale's is geweest. Wat mij opviel aan deze fiets is de enorme voorbouw, zo'n typische "sprinters" stuurpen.
Is die fiets dan echt zo enorm goed?
dat de System Six één van de beste Cannondale's is geweest. Wat mij opviel aan deze fiets is de enorme voorbouw, zo'n typische "sprinters" stuurpen.
Is die fiets dan echt zo enorm goed?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Inderdaad één van de betere frames zolang je niet de zilveren uitvoering hebt. Niet super licht maar wel een van de beste wedstrijdframes ooit gemaakt.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Blijft er niet een heel omdat de lak lucht doorlaat en eenst de naden gaan werken en vervolgens de lijmlaag aan wordt getast. ik vinde de rode en witte met hi mod vork het mooist