Jan Janssen
Mooi die crank! Ik zou toch wel een setje fatsoenlijke hoge wielen steken
Welke bidons zijn dat JJVector?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooie bike @JJvector! Idd mss een keer hoge wielen en zadel recht:-)
-
- Forum-lid
Mooie bike @JJvector! Idd mss een keer hoge wielen en zadel recht:-)
-
- Forum-lid
@harryjacques ik denk dat jij morgen niet op de fiets zit! Forza Zwolle!!!!!!!!!!!!
Ik heb nu 6 jaar op een oude stalen Gezelle tour de France met tiagra gefietst en deze is nu af.
Nu ben ik naar de FM gegaan voor een meting en rondkijken wat me aanstaat en ik kwam bij de Jan Janssen Tour de France uit. Een mooie stevige alu fiets met goede wielen als extra optie.
Vervolgens komen we bij de afmontage. Ik was aan het twijfelen tussen de 105 tripple/compact of de ultegra.
Daar de ultegra me meer aanspreekt maar er wel een flink hoger bedrag bij komt.
Na iets verder zoeken kwam ik onderstaande tegen, de nieuwe serie 105 in 11 speed.
http://www.wielerrevue.nl/2014/04/01/sh ... -11-speed/
Navraag bij Jan Janssen gedaan en deze zullen ze dan ook beschikbaar hebben per juni/juli.
Voor mij is dit een zeer mooie middenweg. Echter zit ik er nog wel mee wat ik dan het beste kan aanschaffen.
Ik ben de gemiddelde fietser en dat houd in dat ik voornamelijk vlak fiets maar met een mooie set kan ik er ook voor kiezen om een keer heuvels of bergen op te zoeken.
Nu mijn vraag. Wat is een verstandige keuze om te nemen als voor en achter?
Voor
34, 36, 39, 50, 52 of 53
Cassette
12-25, 11-28 en 11-32
Nu ben ik naar de FM gegaan voor een meting en rondkijken wat me aanstaat en ik kwam bij de Jan Janssen Tour de France uit. Een mooie stevige alu fiets met goede wielen als extra optie.
Vervolgens komen we bij de afmontage. Ik was aan het twijfelen tussen de 105 tripple/compact of de ultegra.
Daar de ultegra me meer aanspreekt maar er wel een flink hoger bedrag bij komt.
Na iets verder zoeken kwam ik onderstaande tegen, de nieuwe serie 105 in 11 speed.
http://www.wielerrevue.nl/2014/04/01/sh ... -11-speed/
Navraag bij Jan Janssen gedaan en deze zullen ze dan ook beschikbaar hebben per juni/juli.
Voor mij is dit een zeer mooie middenweg. Echter zit ik er nog wel mee wat ik dan het beste kan aanschaffen.
Ik ben de gemiddelde fietser en dat houd in dat ik voornamelijk vlak fiets maar met een mooie set kan ik er ook voor kiezen om een keer heuvels of bergen op te zoeken.
Nu mijn vraag. Wat is een verstandige keuze om te nemen als voor en achter?
Voor
34, 36, 39, 50, 52 of 53
Cassette
12-25, 11-28 en 11-32