Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
zorba schreef:Behoudens de stuurpen vind ik het tóch een erg schitterende fiets geworden, en zo real life vind ik het "hyena effect" alles meevallen...
Waarschijnlijk omdat dit een ienieminiemaatje is.
Less is bore
Daniel1975 schreef:zorba schreef:Behoudens de stuurpen vind ik het tóch een erg schitterende fiets geworden, en zo real life vind ik het "hyena effect" alles meevallen...
Waarschijnlijk omdat dit een ienieminiemaatje is.
Klopt, ter vergelijk zijn oude Addict, die toch ook echt wel een kortere balhoofdbuis heeft:
Afgelopen donderdag mijn nieuwe SL3 Pro frame opgehaald bij de nieuwste Specialized Concept Store: Stappenbelt.
[img=http://lp1.pinkbike.org/p4pb6317732/p4pb6317732.jpg]
Mooie winkel met een goede service!
Vanmiddag FFWD wielen halen en dan maandag opbouwen.
Nieuwe foto's (van een complete fiets) volgen.
[img=http://lp1.pinkbike.org/p4pb6317732/p4pb6317732.jpg]
Mooie winkel met een goede service!
Vanmiddag FFWD wielen halen en dan maandag opbouwen.
Nieuwe foto's (van een complete fiets) volgen.
- thestudent
- Forum-lid HC
sponge schreef:@the student, dan moet je toch ff je zakjapanner erbij pakken want de module kost 8000 dollar en geen euro. Dat komt neer op ongeveer 5800 euro, wat voor de gewone mens onbetaalbaar is .
oeps dat is inderdaad waar, maar als je dan nog alle onderdelen een beetje bijtelt dan gaat het toch nog dicht bij 15000euro in de buurt komen.even in dollars
frame = 8000, SRM crank power meter = 3400 dollar, dura ace di2 4100 ofzo ( zonder crank ) , wielen + tubes 2300 waarschijnlijk meer:P, rest van de zooi stuur stuurpen zadel bidonhouders, etc nog eens 800 = 18600 dollar als je precies hetzelfde wil als cavendish. Het is dat de dollar zo laag is:P
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
De mclaren komt pas in september en de "normale" in april. Weet zo niet of het een ltd frame wordt. Maar goed denk niet dat je snel een tweede tegen komt als je zelf op een mclaren rijdt.
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2