Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 19 mar 2006 19:26

Heey!Ja, waar waren jullie ineens gebleven? Zeker lekkere tocht gereden! De knieen doen alleen wel weer pijn..'T was voor mij ook net +/- 10 km te lang.....die moesten echt op het tandvlees.......Ik had gem. 32.9 staan, jij toch ook zoiets Eric? Volgende keer misschien toch iets meer "toeren" tijdens zulke toertochten....Rudo(gaat het weer een beetje?) en Noppie reden trouwens ook mee!Al met al toch weer +/- 130 erbij op de teller.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 19 mar 2006 19:58

 
Vandaag voor t eerst met de hele ploeg gepeddeld op de racer(17 man), ging wel lekker, overigens wel weer even wennen met zo'n grote groep. Richting Millingen  over de Oij bandijk, hierna Groesbeek, Berg en Dal en weer terug naar Gendt.. 98 kilometers heerlijk.. nu de temperatuur nog!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 19 mar 2006 20:08


Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 19 Maart 2006

Heey!Ja, waar waren jullie ineens gebleven? Zeker lekkere tocht gereden! De knieen doen alleen wel weer pijn..'T was voor mij ook net +/- 10 km te lang.....die moesten echt op het tandvlees.......Ik had gem. 32.9 staan, jij toch ook zoiets Eric? Volgende keer misschien toch iets meer "toeren" tijdens zulke toertochten....Rudo(gaat het weer een beetje?) en Noppie reden trouwens ook mee!Al met al toch weer +/- 130 erbij op de teller.


En dat zo vroeg in het seizoen!!! Ik hoop dat als we een forumtocht rijden, het gemiddelde wat lager ligt, anders zullen jullie het zonder mij moeten doen.

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 19 mar 2006 20:12

Quote: Origineel geplaatst door Chiel Gymbroek op 19 Maart 2006
Na de middag eerst met een coopertest bij de atletiekvereniging te zijn begonnen (3525 meter), de fiets gepakt voor een relaxed rondje door de duinen van Zandvoort en Bloemendaal. Daarna via Haarlem en Zwanenburg langs de Ringvaart windje mee weer huiswaarts gereden. 68 km is leuk voor zulk soort ritjes.

= 17,6 km/h, sterk !

motta
Motta

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 19 mar 2006 22:05

62 kilometers in iets van 2 en een half uur. Kon voor mij wat harder gaan, maar er zatten weer een aantal minder snelle in de groep, binnenkort gaan we weer een goed tempo rijden (constant zo'n 30 per uur). Zo zag de route er ongeveer uit: Zoetermeer - Vlietland - Wassenaar - Meijendel - Katwijk - Wassenaar - Vlietland - Zoetermeer.
Nog een stuk moeten off-roaden in de duinen, ongeveer een kilometer pad was afgesloten, dus we moesten over de grindpaden van de wandelaars (met al die vervelende nordic-walkers erop die niet even aan de kant willen gaan voor je ).

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 19 mar 2006 22:07

Vanochtend voor het eerst mee geweest met de plaatselijke wielerclub. Ze begonnen met een rustig tochtje van 50 km. Dit werder er uiteindelijk dik 55 km. Omdat ik het  niet kan laten ben ik gewoon weer iets eerder opgestaan en heb eerst een tochtje van zo'n 49 km gemaakt. Het was toen wel erg koud. Veel kouder als dat ik verwacht had. Tegen het einde van de tocht met de club brak het zonnetje door.... Het was trouwens een hele leuke ervaring om weer eens met een hele groep (ongeveer 35 racers) te rijden. Normaal rijd ik altijd alleen en op het industr. terrein is het altijd meer koersen en dat is toch heel anders als dat je met een club gaat touren op de zondag morgen..!
In totaal: 3 u 40 min 104 km.
"Afstappen is geen optie"

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 19 mar 2006 22:51

Heey,
Vamorgen vertrokken met de TC. Rit richting Bakel. We hadden een grote groep, ik denk zo'n 28 man. We gingen van geffen naar vinkel daarna Loosbroek - Votstenbosch - Veghel - erp - gemert - Bakel, Daarna weer terug met veel bochen werk. Uiteindelijk 87 KM gehad met een 27.3 Km gemiddled. Totaal ongeveer 3,5uur gereden.
Greetrrrrrrrrz,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 20 mar 2006 00:32

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 19 Maart 2006



Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 19 Maart 2006

Heey!Ja, waar waren jullie ineens gebleven? Zeker lekkere tocht gereden! De knieen doen alleen wel weer pijn..'T was voor mij ook net +/- 10 km te lang.....die moesten echt op het tandvlees.......Ik had gem. 32.9 staan, jij toch ook zoiets Eric? Volgende keer misschien toch iets meer "toeren" tijdens zulke toertochten....Rudo(gaat het weer een beetje?) en Noppie reden trouwens ook mee!Al met al toch weer +/- 130 erbij op de teller.



En dat zo vroeg in het seizoen!!! Ik hoop dat als we een forumtocht rijden, het gemiddelde wat lager ligt, anders zullen jullie het zonder mij moeten doen.

Ja, ik had ook iets rustiger verwacht hoor! Uiteindelijke wel lekker alhoewel het grotendeels toch te danken was aan twee vrienden van, en, OK, ook wel aan SpEric () die op kop gingen lopen sleuren........in geen verhouding tot wat ik op kop heb gedaan....Was ook best kapot. Een hete douche, veel eten en een tukkie  (ja, 7:00 opstaan ben ik niet zo gewend) maken veel goed! Alleen die suffe knieen....
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 mar 2006 01:17

Welzeker gefietst vandaag, 6x de Camerig opgepeddeld i.h.k.v. de Camerig Classic 2006. Eh, lekker zonnetje!

Ca 2500 hoogtemeters.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 20 mar 2006 01:22

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Maart 2006

Welzeker gefietst vandaag, 6x de Camerig opgepeddeld i.h.k.v. de Camerig Classic 2006. Eh, lekker zonnetje!Ca 2500 hoogtemeters.

6 x de Camerig op .......! Tijdens de Camerig Cl....! Terwijl deze maar over 5 rondes ging....! Dan moet jij.......De winnaar zijn..... .....of niet soms..Reesbeest....?...
"Afstappen is geen optie"

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 mar 2006 01:32

Heh, dat klopt. Maar die extra kwam omdat ik te laat was en de rest dus even moest zoeken...

Plaats reactie