Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

ridley orion
Forum-lid
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 aug 2011 20:33

ridley orion 15 dec 2013 19:05

Vandaag heerlijk gefietst met de club
swalmen-reuver-belfeld-tegelen-ulingsheide-oudegrens-kaldenkirchen-heidhausen-offenbeek-beeswl-asselt-swalmen goed voor 53 km

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 15 dec 2013 19:15

@stefen250: balen man!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 15 dec 2013 19:50

@steven250: Pech, pech, pech!!! Hoop voor je dat de lichamelijke 'schade' zich snel hersteld. Goed dat je niet zelf voor de materiële schade behoeft op te draaien. Zelf had ik dit onlangs nog met mijn auto. Ook balen uiteraard, want je wordt er nooit beter van, maar dat het je finacieel nauwelijks schade oplevert is dan toch wel prettig ;) .
60 x Ventoux

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 15 dec 2013 21:50

Vanochtend een kort rondje gereden via Leimuiden-Kudelstaart-Aalsmeer, zo'n 48 km. Ondanks de fikse tegenwind toch netjes in D1 geblven...Ik moest weer bijtijds thuis zijn omdat ik vanmiddag een kerstconcert had met de fanfare waarbij ik speel. Dat is een drukke periode met kerst- en nieuwjaarsconcerten, dus blij dat het weer het toeliet om nog even een rondje te rijden. Om de 7.500 te halen moeten er nog 265 km volgen, wordt krap maar we zullen 't zien.
http://www.endomondo.com/workouts/277283551/4591905

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 15 dec 2013 23:32

Afbeelding
Vanmorgen een rondje Ameland op de crosser. Lekker de benen na Ameland adventurerun gisteren lostrappen en wat een mooi tochtje.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 16 dec 2013 00:18

Vandaag (en gisteren) ook op de crossfiets gereden, hier in de buurt wat MTB/cyclocross paadjes gevonden, best wel fun!

Gebruikersavatar
Globeskater1983
Forum-lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 18 apr 2013 13:23

Gebruikersavatar Globeskater1983 16 dec 2013 14:29

afgelopen zaterdag op mijn oude racefiets nog een mooi tochtje omgeving Echten en Ruinen kunnen maken... wat is deze omgeving toch ontzettend mooi en wat zou ik hier graag vaker fietsen... zat vandaag nog even te twijfelen weer op de fiets te stappen maar met mega hoofdpijn niet zo'n goed plan... had dit jaar graag de 1500km nog vol gefietst heb nog maar `100,5 km te gaan maar het wordt een drukke tijd tot oud en nieuw dus zal wel niet lukken....ben er toch blij mee na mijn enkeloperatie bijna een jaar geleden =)

specializedmerida
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:49

specializedmerida 16 dec 2013 20:59

Vandaag rondje Apeldoorn, Dieren, Rheden, 2xposbank op, Laag Soeren, Klarenbeek, Apeldoorn, goed voor 69 kilometer.
In de afdaling naar Laag Soeren bij 50 kmu liep de ketting op de missinglink bij het afschakelen, gelukkig brak de ketting niet want als ie tussen de wielen slaat kon het wel anders aflopen. Eigen schuld eigenlijk want volgens mij was het te wijten aan toch wel wat stroeve pekelketting, en dat al na 2 pekel ritjes.
Van Klarenbeek naar Apeldoorn achter een trekker aan 48kmu gehaald, ik moest helaas na 5 minuten afslaan maar was weer eens wat anders dan achter een scooter hangen. Wist ook niet dat die dingen zo hard konden rijden !.
Het was vandaag in ieder geval een perfecte dag om te fietsen, halverwege moesten de overschoenen uit wegens te warm, leek in iets op een Decemberdag.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl

dielange
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 18 okt 2013 19:36
Locatie: Tussen Alkmaar en Schagen

dielange 17 dec 2013 20:27

Vandaag weer heen en weer naar het werk. Vanochtend helaas veel natter dan ik had verwacht, maar toch 55 km erbij voor vandaag!

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8919
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 18 dec 2013 18:39

Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 18 dec 2013 18:48

Vandaag voor de 4e achtereen volgende dag getrained.
Viel erg tegen en had bizar slechte benen.
Maar de wil was sterker dan de benen en ben ik maar een richting Duitsland gegaan.
Prachtige route gehad en in Rearen Belgie even pr ongeluk wat semi onverharde wegen gehad.
Ik volgde de borden richting Roetgen ( vlakbij Monschau) en dat kan je blijkbaar in die omgeving beter niet doen.
Gelukkig nergens lek gereden.
thv van Roetgen waren de benen zo slecht dat ik zoiets had van rij maar richting Aken om vervolgens naar huis te gaan.
thv Roetgen een prachtige weg gevonden langs een spoor en was volgens mij het mooiste fietspad van Nordrheinwestfalen.
Wat een dekentje zeg , iets wat je normaal niet vind in Duitsland.

Najah al met al toch 104km erop staan en morgen maar eens een rustdagje pakken .
Najah misschien even een uurtje de sportschool in als ik me verveel maar fietsen gaat niet lukken nu lukt een trap oplopen zelfs amper :mrgreen:
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8919
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 18 dec 2013 18:53

peter1981 schreef:Vandaag voor de 4e achtereen volgende dag getrained.
Viel erg tegen en had bizar slechte benen.
Maar de wil was sterker dan de benen en ben ik maar een richting Duitsland gegaan.
Prachtige route gehad en in Rearen Belgie even pr ongeluk wat semi onverharde wegen gehad.
Ik volgde de borden richting Roetgen ( vlakbij Monschau) en dat kan je blijkbaar in die omgeving beter niet doen.
Gelukkig nergens lek gereden.
thv van Roetgen waren de benen zo slecht dat ik zoiets had van rij maar richting Aken om vervolgens naar huis te gaan.
thv Roetgen een prachtige weg gevonden langs een spoor en was volgens mij het mooiste fietspad van Nordrheinwestfalen.
Wat een dekentje zeg , iets wat je normaal niet vind in Duitsland.

Najah al met al toch 104km erop staan en morgen maar eens een rustdagje pakken .
Najah misschien even een uurtje de sportschool in als ik me verveel maar fietsen gaat niet lukken nu lukt een trap oplopen zelfs amper :mrgreen:
idd het was te mooi om thuis te blijven.Ach pijn is fijn en anders maar op de bank slapen vannacht Peter :lol: Maar ken het gevoel,Ik vind het heerlijk S'avonds effe een stukkie met de hond te lopen nog en je hebt het eruit gelopen.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Plaats reactie