Het grote domme vragen topic
Het idee om niet alles te regelen is een goed idee.
Helaas denkt de gemiddelde onderdaan vooral aan zichzelf...
Helaas denkt de gemiddelde onderdaan vooral aan zichzelf...
Ja dat is wel een ding.....Wat toen was is niet meer...
Zo dacht ik altijd dat een niet verplicht fietspad bord .... zwart was,
Mar als ik nu de sites raadpleeg, lijkt het dat ook een vierkant/rechthoekig BLAUW bordje aangeeft dat het een niet veplicht fietspad betreft?
Ik betwijfel dit zeer.........
Zo dacht ik altijd dat een niet verplicht fietspad bord .... zwart was,
Mar als ik nu de sites raadpleeg, lijkt het dat ook een vierkant/rechthoekig BLAUW bordje aangeeft dat het een niet veplicht fietspad betreft?
Ik betwijfel dit zeer.........
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 03 okt 2021 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
In Vlaanderen in ieder geval nog wel. Mijn dochter heeft dat een jaar of 10 geleden nog zo geleerd in de kleuterschool, met mooie tekeningetjes en een duidelijk uitleg waarom het zo moest.
Over de regeltjes: momenteel is alles kapot geregeld, er zijn zoveel verschillende regeltjes dat niemand ze nog kent en er daardoor moraalerosie is: mensen kiezen een paar regeltjes waar ze zich aan houden en de rest hoeft dan niet meer.
Minder wetten en meer persoonlijke verantwoordelijkheid zal de enige uitweg zijn (maar dat zie ik niet echt gebeuren aangezien onze politici niet eens weten wat persoonlijke verantwoordelijkheid is aangezien zij op geen enkele manier aansprakelijk gesteld worden voor wanbeleid)
-
- Forum-lid HC
Als van de leidinggevende van dit land wordt geaccepteerd dat liegen en je niet aan de regels houden beter is dan de waarheid vertellen (slecht of goed). wat verwacht je dan van de gemiddelde burger.
Een veel gehoord antwoord..... Ja maar het mag,
Mijn antwoord, maar nadenken is beter.........
Het is vaak zo zwart/wit en meestal is het in werkelijkheid heel grijs.
Links lopen, vaak prima, maar niet altijd........ denk na!!!
Op een fietspad lopen, ja het mag, maar handig als het druk is???
Een veel gehoord antwoord..... Ja maar het mag,
Mijn antwoord, maar nadenken is beter.........
Het is vaak zo zwart/wit en meestal is het in werkelijkheid heel grijs.
Links lopen, vaak prima, maar niet altijd........ denk na!!!
Op een fietspad lopen, ja het mag, maar handig als het druk is???
Dat is nu net omdat overal rubber tegeltjes hangen en niemand zijn gezond verstand al heeft gebruikt de laatste 20 jaar (of langer)
Verder helemaal eens met Wasbeer.
Tussen het loopvlak en de zijwanden van een setje Rubino Pro's lijkt een gleuf te ontstaan, alsof de zijwand aan het afscheuren is?
De achterband is op zich wel al wat vierkant, maar tijdens het rijden gewoon niet svan te merken.
Deze ligt nu op m'n woonwerk fiets, dus ik ga nooit op de limiet rijden hiermee.
Maar het is m'n eerste set banden die dit doet.
Geen probleem? Of meteen dumpen?
De achterband is op zich wel al wat vierkant, maar tijdens het rijden gewoon niet svan te merken.
Deze ligt nu op m'n woonwerk fiets, dus ik ga nooit op de limiet rijden hiermee.
Een nieuwe kost waarschijnlijk nog geen €30 en zo te zien is deze band al best aardig gebruikt. Waarom zou je nog een aantal honderden km's door willen rijden met de kans dat het fout gaat (lek rijden naar je werk of erger)?
- thestudent
- Forum-lid HC
Ze klappen niet uit elkaar. Alleen de naad die ontstaat gaat steentje oprapen en dan sta je uiteindelijk een keer lek.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ook wel eens problemen mee gehad bij een aantal bandjes, schijnt voor te komen als de vulkanisatie van het rubber (de verschillende compounds) niet goed gaat door een beetje vervuiling oid. Vittoria heeft het voor mij netjes opgelost, is in principe een garantieprobleem wat je bij de verkoper kan aankaarten.hayes schreef: ↑28 sep 2021 13:05 Tussen het loopvlak en de zijwanden van een setje Rubino Pro's lijkt een gleuf te ontstaan, alsof de zijwand aan het afscheuren is?