Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel plezier daar Joseba!
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hier in Girona is de ploeg van Trek Sagafredo blijkbaar op trainingsstage. Heb al heel wat jong talent voorbij zien fietsen. Grappig genoeg allemaal op gravelbikes van andere merken
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Echt leuk hoor die 12 graden die ik vandaag op de garmin zag, maar ondertussen wel windkracht 6 met stoten en regen.
Voorspelden ze eerst voor donderdag en vrijdag nog wel redelijk weer, staat er ondertussen alweer 8mm regen voor vrijdag...
Voorspelden ze eerst voor donderdag en vrijdag nog wel redelijk weer, staat er ondertussen alweer 8mm regen voor vrijdag...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag een droge dag, maar aan de kust halve storm 7-8bft.
Less is bore
- CampaYolo
- Forum-lid
Vandaag gewoon lekker kort-kort gefietst.
Wel op de MTB en naderhand waren mijn benen net zo zwart als wanneer ik een lange broek aan zou hebben gedaan.
Wel op de MTB en naderhand waren mijn benen net zo zwart als wanneer ik een lange broek aan zou hebben gedaan.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Zaterdag 1 januari wordt 14 graden voorspeld, een zonnetje en geen regen (in Vlaanderen toch).
Als dat klopt, zie ik mezelf wel een uurtje kort kort gaan fietsen. Just because it can.
Op 1 januari in korte broek en mouwen...
edit: ik zie dat andere me voor waren vandaag
Als dat klopt, zie ik mezelf wel een uurtje kort kort gaan fietsen. Just because it can.
Op 1 januari in korte broek en mouwen...
edit: ik zie dat andere me voor waren vandaag