Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

honza
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2008 17:39

honza 29 dec 2008 17:18

Die FP3 is een hele mooie fiets Herera, ben jaloers!

(al zullen er hier mensen zijn die zeggen dat japans spul niet op een italiaanse fiets past ;) )

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 29 dec 2008 17:33

Honza schreef:Die FP3 is een hele mooie fiets Herera, ben jaloers!

(al zullen er hier mensen zijn die zeggen dat japans spul niet op een italiaanse fiets past ;) )


Thnx.. Ja hij ziet er idd prachtig uit! Zelfs in Italie rijden ze met dat japans spul daar zit ik niet zo mee! Tis gewoon topklasse spul van Shimano die Ultegra, rij er al 20 jaar mee (voorheen 600)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

efdee
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 jan 2007 23:33

efdee 30 dec 2008 13:28

Als het goed is verschijnt zodadelijk mijn 'nieuwe' Prince. Ik wilde eigenlijk voor model 2009 en wel de Bob gaan, maar ik liep hier tegenaan bij mijn eigen FM. Kon hem niet laten staan........
Probeer nog wat meer foto's te plaatsen:

http://img381.imageshack.us/img381/9544/p1000173vz2.jpg

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 30 dec 2008 13:53

Efdee.
Wat een mooie fiets.Dit is de mooiste kleurcombinatie van pinarello(mijn mening).
Heel veel fietsplezier.
Gr.Sjef


efdee
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 jan 2007 23:33

efdee 30 dec 2008 14:10

sjefjanssen schreef:Efdee.
Wat een mooie fiets.Dit is de mooiste kleurcombinatie van pinarello(mijn mening).
Heel veel fietsplezier.
Gr.Sjef


Dank je wel Sjef. Ik vind zelf de Bob het mooist maar heb mooie deal gedaan met mijn FM. :D

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 30 dec 2008 19:13

Smaken verschillen (gelukkig) ik vind deze kleurcombinatie mooier dan de BOB.
Gisteren nog eens bekeken bij Plieger, maar persoonlijk vind ik de BOB een verschrikkelijk moeilijke kleur qua afmontage om er echt iets moois van te maken moet je heel zorgvuldig te werk gaan! En dan nog blijft de fiets naar mijn mening erg saai.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 30 dec 2008 20:22

colnagofreak schreef:Smaken verschillen (gelukkig) ik vind deze kleurcombinatie mooier dan de BOB.
Gisteren nog eens bekeken bij Plieger, maar persoonlijk vind ik de BOB een verschrikkelijk moeilijke kleur qua afmontage om er echt iets moois van te maken moet je heel zorgvuldig te werk gaan! En dan nog blijft de fiets naar mijn mening erg saai.


ik heb toch voor de bob gekozen .
afmontage .
uhhm record 10 speed (niet de nieuwe )
mijn lightweight gen 3 .
dan dat zwarte blinkende zadel .
zwart pina stuurlint .
en dan zwarte carbon kleur nokon kabels.
en dan een goude ketting

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 30 dec 2008 22:51

Mooie fiets Efdee. Vandaag was ik bij Salden en daar hing een schitterende Prince achter de toonbank. Zwart met fluoriserend oranje!!! Oh la la... En dan ipv oranje moet je deze in het felgroen zien!!!! FLITS FLITS...jammer dan de FP modellen deze kleurstelling niet kennen!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

torro
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 21 apr 2008 10:54

torro 30 dec 2008 23:57

Thomas Dekker reed vandaag op een Pinarello op de wielerbaan in Apeldoorn

efdee
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 jan 2007 23:33

efdee 31 dec 2008 00:09

Groene Spicht schreef:Mooie fiets Efdee. Vandaag was ik bij Salden en daar hing een schitterende Prince achter de toonbank. Zwart met fluoriserend oranje!!! Oh la la... En dan ipv oranje moet je deze in het felgroen zien!!!! FLITS FLITS...jammer dan de FP modellen deze kleurstelling niet kennen!!!


Dank je wel Groene Spicht. Vandaag voor het eerst met mijn nieuwe Prince gefietst (sowieso voor het eerst sinds 2 maanden gefietst :/ ) en mijn eerste impressie is als volgt. Nieuwe Prince oogt wat comfortabeler dan mijn oude Prince SL (maar is wellicht bedrog vanwege 2 maanden fietsverlet, vandaar oogt). Met gemiddelde van 26 km p/u is het echter wel wat lastig om te beoordelen wat ie nu kan (of wat ik kan :D) maar hoe harder hoe (uiteraard relatief) comfortabeler.
Ik heb op een fietspad van (stoep)tegels gefietst en de combinatie van frame en shamals ultra verteert dat uitermate goed.
Stuur is nog wennen. Ik heb op mijn oude Prince SL een Cinelli RAM en dat vind ik in vergelijking met de nieuwe Most combi stuurpen en stuur net wat prettiger.
Ik ben benieuwd naar de rijeigenschappen bij serieuze klimmen en (belangrijker nog) bij serieuze afdalingen.

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 31 dec 2008 00:26

[img=http://img517.imageshack.us/img517/5161 ... fl1.th.jpg]

Ik bedoel dus zoiets als hierboven. Vanavond via de Pinarello site ontworpen. Daarnaast nog veel meer gedaan. Deze sprong er wat mij betreft uit.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie