Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

cor01
Forum-lid

cor01 20 mar 2006 11:27

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Maart 2006

Heh, dat klopt. Maar die extra kwam omdat ik te laat was en de rest dus even moest zoeken...

...! Ik had net van tevoren je verhaal op wierlertoerist.nl gelezen vandaar..... ! Mensen op dit forum mogen gerust weten wat voor een GEWELDIGE prestatie jij gisteren neer hebt gezet ..!
http://www.wielertoerist.nl/upload/inde ... topic=2583
Nogmaals gefeliciteerd en petje af....!
"Afstappen is geen optie"

speric
Forum-lid HC

speric 20 mar 2006 12:42

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 19 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 19 Maart 2006

'T was voor mij ook net +/- 10 km te lang.....die moesten echt op het tandvlees.......Ik had gem. 32.9 staan, jij toch ook zoiets Eric? Volgende keer misschien toch iets meer "toeren" tijdens zulke toertochten....Rudo(gaat het weer een beetje?) en Noppie reden trouwens ook mee!Al met al toch weer +/- 130 erbij op de teller.

En dat zo vroeg in het seizoen!!! Ik hoop dat als we een forumtocht rijden, het gemiddelde wat lager ligt, anders zullen jullie het zonder mij moeten doen.

Ja, ik had ook iets rustiger verwacht hoor! Uiteindelijke wel lekker alhoewel het grotendeels toch te danken was aan twee vrienden van, en, OK, ook wel aan SpEric () die op kop gingen lopen sleuren........in geen verhouding tot wat ik op kop heb gedaan....Was ook best kapot. Een hete douche, veel eten en een tukkie  (ja, 7:00 opstaan ben ik niet zo gewend) maken veel goed! Alleen die suffe knieen....

tja.... was niet helemaal zo gepland inderdaad, maar goed, was wel lekker. Maar asl er ineens 20 man achter je blijven hangen, die vervolgens niet overnemen, dan wil je wel eens een beetje doortrekken in de hoop dat... Maar vaak( zo niet altijd) kost het versnellen voor mij meer moeite dan het volgen voor die anderen. Dus dan denk je lekker weg te rijden met 42, kijk je achterom zijn ze er nog.. verdorie.NOu maakt het me niet uit dat er mensen achter rijden, maar als ze bij een bocht of klimmetje heel triomfantelijk er voorbij proberen te schieten, tja...beetje jammer denk ik dan. Maar ja misschien zegt dat meer over mij dan over hen... Al met al heel hard en lekker gereden inderdaad > was 32.9 !!
ciao

theriddler
Forum-lid

theriddler 20 mar 2006 13:28

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 20 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 19 Maart 2006

'T was voor mij ook net +/- 10 km te lang.....die moesten echt op het tandvlees.......Ik had gem. 32.9 staan, jij toch ook zoiets Eric? Volgende keer misschien toch iets meer "toeren" tijdens zulke toertochten....Rudo(gaat het weer een beetje?) en Noppie reden trouwens ook mee!Al met al toch weer +/- 130 erbij op de teller.

En dat zo vroeg in het seizoen!!! Ik hoop dat als we een forumtocht rijden, het gemiddelde wat lager ligt, anders zullen jullie het zonder mij moeten doen.

Ja, ik had ook iets rustiger verwacht hoor! Uiteindelijke wel lekker alhoewel het grotendeels toch te danken was aan twee vrienden van, en, OK, ook wel aan SpEric () die op kop gingen lopen sleuren........in geen verhouding tot wat ik op kop heb gedaan....Was ook best kapot. Een hete douche, veel eten en een tukkie  (ja, 7:00 opstaan ben ik niet zo gewend) maken veel goed! Alleen die suffe knieen....

tja.... was niet helemaal zo gepland inderdaad, maar goed, was wel lekker. Maar asl er ineens 20 man achter je blijven hangen, die vervolgens niet overnemen, dan wil je wel eens een beetje doortrekken in de hoop dat... Maar vaak( zo niet altijd) kost het versnellen voor mij meer moeite dan het volgen voor die anderen. Dus dan denk je lekker weg te rijden met 42, kijk je achterom zijn ze er nog.. verdorie.NOu maakt het me niet uit dat er mensen achter rijden, maar als ze bij een bocht of klimmetje heel triomfantelijk er voorbij proberen te schieten, tja...beetje jammer denk ik dan. Maar ja misschien zegt dat meer over mij dan over hen... Al met al heel hard en lekker gereden inderdaad > was 32.9 !!
ciao

je bedoelt toch niet mij hè?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

speric
Forum-lid HC

speric 20 mar 2006 13:41

NEE HOOR, van jou was duidelijk dat je maar net kon volgen ...
geintje..

theriddler
Forum-lid

theriddler 20 mar 2006 13:51

NEE HOOR, van jou was duidelijk dat je maar net kon volgen ...
geintje..

nu vergis je je in mijn fietsmaten, die waren op de amerongse berg compleet afgedraait!!! Lekker!

speric
Forum-lid HC

speric 20 mar 2006 14:01

nu vergis je je in mijn fietsmaten, die waren op de amerongse berg compleet afgedraait!!! Lekker!

Ja, die waren helemaal nergens meer te bekennen, 1 ging er als een haas vandoor, maar die hoor niet bij jullie, in het geel.Ik was op een gegeven moment ook wel klaar, had wat last van kramp even.En toen achter dat brommertje aan...

neos
Forum-lid

neos 20 mar 2006 14:11

Van de morgen langere tocht gereden omdat ik gisteren vroege had.
Heijen-Hommersum-Kessel-Nierswalde-Till-moyland-Qualburg-Kleve-Bedburghau -Nierswalde-Kessel-Hommersum-Heijen.....
63km met 25,6 gem=2:26 ging wel soepel maar 's morgens is het nogal stijf allemaal in de benen.
cornelli racing cycles Uden

theriddler
Forum-lid

theriddler 20 mar 2006 14:34

Ja, die waren helemaal nergens meer te bekennen, 1 ging er als een haas vandoor, maar die hoor niet bij jullie, in het geel.Ik was op een gegeven moment ook wel klaar, had wat last van kramp even.En toen achter dat brommertje aan...

Dat brommertje was zeker die jongen met die Euskatel broek aan, ik probeerde nog  een waaier op te zetten met hem, maar met zijn 2-en begin je ook niet veel.

speric
Forum-lid HC

speric 20 mar 2006 16:30

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 20 Maart 2006

Dat brommertje was zeker die jongen met die Euskatel broek aan, ik probeerde nog  een waaier op te zetten met hem, maar met zijn 2-en begin je ook niet veel.

er kwam een echt brommertje voorbij maar die ging niet echt heel hard naar boven en naar beneden toe al helemaal niet.Die euskaltel is mijn fietsmaatje, bij elk tochtje doen we wie het eerst op de top is, helaas voor mij was hij het deze keer...
Al met al lekker gereden, op het eind alleen verkeerd..
Rij jij vaker daar ?

Plaats reactie