Vandaag gefietst in 2013
ik heb gelukkig geen hond want moet er niet aan denken om te wandelen nu
Maar morgenvroeg zal het wel meevallen ik herstel relatief snel.
Alleen de andere 3 dagen was ook minimaal 3 en half uur dus heb wel wat uurtjes erop zitten in 4 dagen tijd en dat voel je uiteindelijk wel.
Maar ach lekker een dagje in de sportschool of lekker op de bank liggen is ook niet verkeerd
Maar morgenvroeg zal het wel meevallen ik herstel relatief snel.
Alleen de andere 3 dagen was ook minimaal 3 en half uur dus heb wel wat uurtjes erop zitten in 4 dagen tijd en dat voel je uiteindelijk wel.
Maar ach lekker een dagje in de sportschool of lekker op de bank liggen is ook niet verkeerd
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
De eerste en wellicht laatste droge dag van de kerstvakantie benut voor een tochtje langs de Rijn. Prachtig fietsweer, alleen wel veel wind tegen maar de wegen lagen droog en de zon scheen dus dus verder geen klagen.
Route: Doesburg, Wehl, Zeddam, 's-Heerenberg, Emmerich, Griethausen, Millingen, Kekerdom, Nijmegen, Lent, Bemmel, Gendt, Doornenburg, Pannerden, Zevenaar, Doesburg.. Precies 100 km.
Route: Doesburg, Wehl, Zeddam, 's-Heerenberg, Emmerich, Griethausen, Millingen, Kekerdom, Nijmegen, Lent, Bemmel, Gendt, Doornenburg, Pannerden, Zevenaar, Doesburg.. Precies 100 km.
- arnoudrace
- Forum-lid
[quote="superb11"]De eerste en wellicht laatste droge dag van de kerstvakantie benut'
Wrijf t maar erin. Zit met anti biotica kuur noodgedwongen binnen terwijl als ik naar buiten kijk het als voorjaarsvakantie toont;)
Wrijf t maar erin. Zit met anti biotica kuur noodgedwongen binnen terwijl als ik naar buiten kijk het als voorjaarsvakantie toont;)
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Herkenbaar, 3 weken gips gehad en nu fiets bij de FMarnoudrace schreef:superb11 schreef:De eerste en wellicht laatste droge dag van de kerstvakantie benut'
Eindelijk weer eens tijd om een stuk te fietsen. 80 km door Drenthe gemaakt. Heerlijk weer, wel een fors windje en daardoor best koud. Heerlijk gefietst langs onder meer Peize, Zeijen, Veenhuizen en Norg.
Ik had vandaag ook al vrij en ben er dus ook op uit getrokken. Heb vanuit Deventer een rondje Zwolle gereden, goed voor 78km. Het waaide inderdaad flink, maar het zonnetje was lekker
Vandaag heb ik gefantaseerd dat ik vandaag lekker gefietst heb met dit mooie weer.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag niet gefietst, gisteren wel, eergisteren ook en de dag daarvoor ook al. Het weer is hier aan de beterende hand. Na een paar dagen regen en 23 graden is het nu zonnig met 25 graden. Ik ben Nederland ontvlucht en fiets een paar weken door Thailand en Laos heen.
Een plaatje van de nieuwe brug over de Mekong. De infrastructuur is Laos is nogal knudde maar deze brug is een bewijs dat ze wel degelijk wegen kunnen aanleggen.
En ander verhalen op het blog
Robgemen.blogspot.com
Een plaatje van de nieuwe brug over de Mekong. De infrastructuur is Laos is nogal knudde maar deze brug is een bewijs dat ze wel degelijk wegen kunnen aanleggen.
En ander verhalen op het blog
Robgemen.blogspot.com
Live fast; die young. mijn blog
Lekker op het strand de fiets uitgelaten. Windje tegen was behoorlijk stumpen, maar terug was genieten met > 50. Al met al toch weer 75 km gefietst en redelijk verzopen thuisgekomen.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
vanmorgen kon ik niet meer slapen en lag ik te stuiteren in bed dus ben maar een rondje gaan doen
ca 75km gedaan door het heuvelland en net nog een uurtje in de sportschool wat krachttrainingen gedaan.
Alleen ben nog aan het stuiteren dus ik ga de fiets kleren zo maar eens aantrekken
ca 75km gedaan door het heuvelland en net nog een uurtje in de sportschool wat krachttrainingen gedaan.
Alleen ben nog aan het stuiteren dus ik ga de fiets kleren zo maar eens aantrekken
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Kan je niet wat van die kennelijk nooit uit te putten energievoorraad van jou op mij doen overgaan? Hoe krijg je het voor elkaar, en dat op de kortste dag van het jaar waar zonlicht (lees energie) voor mij iets is uit een ander universum. /stikjaloers
Veni. Vidi. Fietsie.