Bedankt voor je reactie. Ik had verkeerd gekeken. Mijn bolt is in augustus ook 3 jaar oud. Geen 2 jaar dus. Maar als ik jou zo hoor moet ook dan de batterijduur nog veel langer zijn. Van loslatende knopjes heb ik overigens geen last. Valt die batterij nog onder garantie?
Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Garantie op je Wahoo is standaard 2 jaar, dus in de regel: nee.Trines schreef: ↑07 jul 2020 19:07Bedankt voor je reactie. Ik had verkeerd gekeken. Mijn bolt is in augustus ook 3 jaar oud. Geen 2 jaar dus. Maar als ik jou zo hoor moet ook dan de batterijduur nog veel langer zijn. Van loslatende knopjes heb ik overigens geen last. Valt die batterij nog onder garantie?
Je kunt echter wel een poging wagen bij de plek waar je deze gekocht hebt. Wellicht kunnen zij nog iets voor je betekenen.
New Firmware:
BOLT WB15-7924 - 7 July, 2020
Fixed: Missing Pioneer power data
https://support.wahoofitness.com/hc/en- ... re-Updates
BOLT WB15-7924 - 7 July, 2020
Fixed: Missing Pioneer power data
Hij wil die update bij mij niet doen. Er gebeurt gewoon niks, hij blijft zoeken naar de update geeft ie aan.
Vandaag een lange ronde gefietst, hij heeft wel m’n rittijd en hoogtemeters opgeslagen, maar de rest niet. Geen kaart en op Strava ook geen segmenten.
Weet iemand hoe dat kan?
Vandaag een lange ronde gefietst, hij heeft wel m’n rittijd en hoogtemeters opgeslagen, maar de rest niet. Geen kaart en op Strava ook geen segmenten.
Weet iemand hoe dat kan?
De update lukte bij mij ook niet in eerste instantie.
De Bolt zelf opnieuw verbinden met de Wi-Fi loste het op.
De Bolt zelf opnieuw verbinden met de Wi-Fi loste het op.
Afgelopen weekend voor het eerst "problemen" met de Bolt.
Mijn cadansmeter stopte er spontaan mee na dat ik op de Texelse pont was geweest.
De eerst volgende rit deed hij het weer als vanouds.
Ook stopte mijn live-tracking er opeens mee, vertelde mijn vrouw.
Dit was na een kilometer of 60.
Toen ik toevallig gistern op mijn app keek zag ik dat dit dus in de app was uitgeschakeld.
Heel vreemd, nog niet eerder last van gehad.
Op zich ben ik zeer tevreden over de Bolt.
Mijn cadansmeter stopte er spontaan mee na dat ik op de Texelse pont was geweest.
Toen ik toevallig gistern op mijn app keek zag ik dat dit dus in de app was uitgeschakeld.
Extreem lage vermogens, ook al lukt kallibreren perfect.
Als ik echt hard doortrap, lijken de waarden me wel correct.
Kan perfect aan Powermeter (4iii) zelf liggen, maar vond het wel toevallig.
Batterij even vervangen en zien als het daarmee is opgelost. Ze zouden bij het releasen van firmware best wel eerst melding maken van wat de update zou moeten oplossen.
Bij mij staat de live tracking link opeens ook uit in de app. Vriendin had nog niet geklaagd, is dus recent gebeurd óf had geen impact op de permanente live tracking link die zij gebruikt.Theo V schreef: ↑15 jul 2020 11:40 Afgelopen weekend voor het eerst "problemen" met de Bolt.
BOLT WB15-7930 - 14 July, 2020
Stability enhancements
Stability enhancements
Hhm, hier geen rare getallen.mumares schreef: ↑15 jul 2020 13:21Extreem lage vermogens, ook al lukt kallibreren perfect.
Als ik echt hard doortrap, lijken de waarden me wel correct.
Kan perfect aan Powermeter (4iii) zelf liggen, maar vond het wel toevallig.
Batterij even vervangen en zien als het daarmee is opgelost. Ze zouden bij het releasen van firmware best wel eerst melding maken van wat de update zou moeten oplossen.
Wel lage wattages, maar dat ligt meer aan mijn benen