Jan Janssen
Ah, wist ik niet. Weer wat geleerd
Hier ook 53/39, achter een 11-25.feskens schreef:Ik heb 53/39 voor en 11-28 achter, dta is voor de heuveltjes soms we lff afzien maar ach je wordt er alleen maar sterker van ...
Ging prima met heuveltjes in de Eifel (12% max)
Heb voor de zekerheid wel een 12-30 casette liggen voor als ik echt wil gaan klimmen.
Ik ben na 7 jaar bijna fietsenmaker af. Per 19 Mei beginnen als Acount Manager bij Riese & Müller. http://nl.r-m.de
Nieuwe uitdaging waar ik wel aan toe ben. Ben ook benieuwd wat het me gaat brengen. Dinsdag eerst 8 dagen op vakantie
Nieuwe uitdaging waar ik wel aan toe ben. Ben ook benieuwd wat het me gaat brengen. Dinsdag eerst 8 dagen op vakantie
-
- Forum-lid
- Berichten: 574
- Lid geworden op: 21 apr 2013 11:34
@Joeywl Gefeliciteerd leuke uitdaging! Ik zie je op de Forum toch niet aan komen rijden op een JJ e bike??
- Contrastique
- Forum-lid
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 28 jul 2013 16:31
- Locatie: Gronsveld
- Contact
Proficiat Joey!
Ik klim tot dusver alles met een 50/34 compact; gaat prima, ook zwaardere klimmen tussen 14 en 22%. Die steile zijn natuurlijk wel relatief kort.
Ik heb een nieuwe wielset gekocht bij mijn FM. Het zijn Fulcrum Racing 3's geworden. Leken me qua prijs/kwaliteit op dit moment wel een goede aanschaf.
Ik klim tot dusver alles met een 50/34 compact; gaat prima, ook zwaardere klimmen tussen 14 en 22%. Die steile zijn natuurlijk wel relatief kort.
Ik heb een nieuwe wielset gekocht bij mijn FM. Het zijn Fulcrum Racing 3's geworden. Leken me qua prijs/kwaliteit op dit moment wel een goede aanschaf.
Laatst gewijzigd door Contrastique op 27 apr 2014 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 574
- Lid geworden op: 21 apr 2013 11:34
Goede keuze die wielen! Volgens mij zit er een compact op.
- Contrastique
- Forum-lid
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 28 jul 2013 16:31
- Locatie: Gronsveld
- Contact
Ja sorry, lompe omschrijving; het is een compact
Afgelopen week fiets eerste beurtje laten doen bij fietsenmaker.
Ging mij vooral om afzagen van voorvork, rest tja beetje onzinnig volgens mij maargoed was gratis.
(mocht na afloop ketting en achterwiel wel schoonmaken omdat ze vies drapje erop hadden gedaan)
Gisteren gaf Di2 batterij aan dat hij op 25% zat, 3400km gereden.
Net dus (na kort ritje toen het eindelijk droog werd) maar in de oplader gestopt.
Stap na 25% is dat hij gaat aangeven dat hij lop 0% zit en dat wil ik liever niet
Ging mij vooral om afzagen van voorvork, rest tja beetje onzinnig volgens mij maargoed was gratis.
(mocht na afloop ketting en achterwiel wel schoonmaken omdat ze vies drapje erop hadden gedaan)
Gisteren gaf Di2 batterij aan dat hij op 25% zat, 3400km gereden.
Net dus (na kort ritje toen het eindelijk droog werd) maar in de oplader gestopt.
Stap na 25% is dat hij gaat aangeven dat hij lop 0% zit en dat wil ik liever niet
-
- Forum-lid
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 05 feb 2010 09:30
DDX schreef:Afgelopen week fiets eerste beurtje laten doen bij fietsenmaker.
Ging mij vooral om afzagen van voorvork, rest tja beetje onzinnig volgens mij maargoed was gratis.
(mocht na afloop ketting en achterwiel wel schoonmaken omdat ze vies drapje erop hadden gedaan)
Gisteren gaf Di2 batterij aan dat hij op 25% zat, 3400km gereden.
Net dus (na kort ritje toen het eindelijk droog werd) maar in de oplader gestopt.
Stap na 25% is dat hij gaat aangeven dat hij lop 0% zit en dat wil ik liever niet
Dan schakel jij meer als ik..... Heb nu bijna 5000 km gereden zonder de batterij op te laden..
Regen..... .Zaterdag en Zondag de gehele dag droog gehad.......
Er was eens....................................en fietste lang en gelukkig