Trek
Zijn ze gek geworden bij Trek ?
Dat zijn toch geen "normale" consumenten Madones ? Instapper Madone 9.2 voor de prijs van 5.999,00 euro..........
Ik heb lang een Madone 5.2 gehad PRIMA fiets. Als ik weer een beetje knappe Madone wil hebben ben ik 5.999,00 verder. NOT
Dat zijn toch geen "normale" consumenten Madones ? Instapper Madone 9.2 voor de prijs van 5.999,00 euro..........
Ik heb lang een Madone 5.2 gehad PRIMA fiets. Als ik weer een beetje knappe Madone wil hebben ben ik 5.999,00 verder. NOT
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beginnen Pinarelloprijzen te worden zo
Fietsen worden wel eenheidsworst dit jaar
Less is bore
-
- Forum-lid
Voor deze prijzen kan je beter een Storck of een Pinarello kopen.
First ride review: http://www.bikeradar.com/road/gear/cate ... one-49586/
Ik vind het een machtige fiets en het rijdt blijkbaar ook erg goed. Er zit heel wat innovatie in, daarmee kan je de hoge prijs misschien nog enigszins rechtvaardigen. (Of toch niet )
Een goedkopere versie zou wel niet misstaan in het gamma. De vormen behouden en goedkoper carbon gebruiken, gewone remmen, een aluminium stuur en stuurpen,... zou de kostprijs al wat drukken.
Ik vind het een machtige fiets en het rijdt blijkbaar ook erg goed. Er zit heel wat innovatie in, daarmee kan je de hoge prijs misschien nog enigszins rechtvaardigen. (Of toch niet )
Een goedkopere versie zou wel niet misstaan in het gamma. De vormen behouden en goedkoper carbon gebruiken, gewone remmen, een aluminium stuur en stuurpen,... zou de kostprijs al wat drukken.
-
- Forum-lid
Uitstraling t.o.v. Storck of Pina is gewoon minder, en voor 12.000,-- euro kan je zelfs een knappe Passoni opbouwen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En toch.... na paar keer kijken en ff wennen kan ik deze binnen dit genre dan toch wel weer beetje mooi beginnen te vinden. Jammer van de ultrasaaie behoudende "kleuren", maar ergens is het ook wel weer een strak ding zonder die rare lelijke remfrutsels van de Speci.daniel1975 schreef:Beginnen Pinarelloprijzen te worden zo
Jammer dat ie niet met SRAM wordt geleverd en dat er geen (mat)zwarte remmen op zitten.
Less is bore