Colnago
Laat ik een frame in exact die kleurstelling (kan een goedkopere/zwaardere staalsoort geweest zijn) hebben weggegeven aan mijn zwager! Ik had rijk kunnen zijn
(hij fiets er nog steeds met veel plezier op, da's me meer waard eigenlijk)
(hij fiets er nog steeds met veel plezier op, da's me meer waard eigenlijk)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die Tecnos is wel een plaatje hè. De meeste mensen willen perse een Master hebben, maar de reden waarom is mij niet helemaal duidelijk. Persoonlijk vind ik de buizen van de Tecnos veel mooier gevormd en hij zou ook wat lichter moeten zijn. Ik rij momenteel zelf op een Tecnos als slechtweerfiets en die rijdt werkelijk fantastisch.
Halloo, ik heb een oude colnago op de kop kunnen tikken, met heel wat werk aan
Nu ben ik niet zeker over welk type het gaat. Hij was campagnolo record afgemonteerd (patent 82) dus veronderstel ik bouwjaar rond 1982 . Origineel was hij ook blauw. Over dat blauw is dit een speciaal soort blauw ? Weet er iemand een ARAL nummer van dit blauw ? Ik zou hem namelijk graag terug in de originele kleur zetten . Hopelijk worden jullie wat wijzer van de foto's.
Chroom vork met klavertje (niet echt duidelijk)
Patent 82
Nu ben ik niet zeker over welk type het gaat. Hij was campagnolo record afgemonteerd (patent 82) dus veronderstel ik bouwjaar rond 1982 . Origineel was hij ook blauw. Over dat blauw is dit een speciaal soort blauw ? Weet er iemand een ARAL nummer van dit blauw ? Ik zou hem namelijk graag terug in de originele kleur zetten . Hopelijk worden jullie wat wijzer van de foto's.
Chroom vork met klavertje (niet echt duidelijk)
Patent 82
Hoezo werk aan? Kun je zo mee naar de Aldi fietsen en een tray Schultenbrau in de zadeltas laden...
Gewoon de spuiter de kleur laten uitzoeken met de kleurenwaaier of elektronische kleurenscanner.
Patent 82 wil zeggen dat het patent toen is goedgekeurd. Het bouwjaar zal wel ergens midden jaren 80 zijn.
Helaas zijn Colnago's niet zo eenvoudig perfect te dateren aan de hand van het framenummer o.i.d.
Gewoon de spuiter de kleur laten uitzoeken met de kleurenwaaier of elektronische kleurenscanner.
Patent 82 wil zeggen dat het patent toen is goedgekeurd. Het bouwjaar zal wel ergens midden jaren 80 zijn.
Helaas zijn Colnago's niet zo eenvoudig perfect te dateren aan de hand van het framenummer o.i.d.
Campagnolo Ultra Dork
I
ik denk dat je gelijk hebt, hier na een beetje schuren .
Ik ga hem denk ik toch laten zandstralen.
Voel mij toch niet zo zeker bij het schuren...
En Ernie voor naar de aldi te rijden was hij idd geschikt maar Schuttenbrau neen dank u
ik denk dat je gelijk hebt, hier na een beetje schuren .
Ik ga hem denk ik toch laten zandstralen.
Voel mij toch niet zo zeker bij het schuren...
En Ernie voor naar de aldi te rijden was hij idd geschikt maar Schuttenbrau neen dank u
http://cyclomondo.net/page4.htm
Ik denk dat je voor jouw fiets de Mexico option A nodig hebt. De decal op de zitbuis loopt namelijk niet helemaal rond maar is wel een wit vlak met zwarte letters.
Overigens heb ik mijn fiets naar volle tevredenheid bij Vintage Bikes Heeswijk laten spuiten inclusief de decals. De decals van jouw Colnago zal hij vast ook wel hebben.
Ik denk dat je voor jouw fiets de Mexico option A nodig hebt. De decal op de zitbuis loopt namelijk niet helemaal rond maar is wel een wit vlak met zwarte letters.
Overigens heb ik mijn fiets naar volle tevredenheid bij Vintage Bikes Heeswijk laten spuiten inclusief de decals. De decals van jouw Colnago zal hij vast ook wel hebben.
Campagnolo Ultra Dork