Het is niet leuk als je na 4 uur sporten nog steeds zit te stuiteren hoor
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
najah ik ga nog maar eens een rondje de kleren heb ik al aan en de buienradar zegt dat het nog even paar uur droog blijft en neem aan dat ik niet nog 3uur energievoorraad heb
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat is heel andere koek hé als wat je gewend bentdepoldertoerist schreef:vandaag 2 uurtjes gefietst. Niet heel veel km's. vooral bezig geweest met mijn vaardigheden in de blubber te verbeteren onder leiding van een fietsmaat van me, die in de blubber een heel stuk beter is. Het zal mijn discipline wel nooit worden, maar beter kan best!
Wel geinig dat het gebied waar we fietsten ook het gebied was waar ik als kind vlakbij woonde en daar met mijn crossfietsje heel vaak na schooltijd te vinden was. Toen durfde ik overigens behoorlijk wat meer dan nu... tja...
haha idd. jij kan het weten!marcelgtt schreef:Dat is heel andere koek hé als wat je gewend bentdepoldertoerist schreef:vandaag 2 uurtjes gefietst. Niet heel veel km's. vooral bezig geweest met mijn vaardigheden in de blubber te verbeteren onder leiding van een fietsmaat van me, die in de blubber een heel stuk beter is. Het zal mijn discipline wel nooit worden, maar beter kan best!
Wel geinig dat het gebied waar we fietsten ook het gebied was waar ik als kind vlakbij woonde en daar met mijn crossfietsje heel vaak na schooltijd te vinden was. Toen durfde ik overigens behoorlijk wat meer dan nu... tja...![]()