Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5823
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 aug 2023 10:09

Probleem is dat PL met Remco in een project gestapt is waarbij QS volledig in functie van Remco is gaan bestaan. PL kan Remco niet laten gaan of het is einde van QS of anders toch een tweederangsploeg. Remco wist dat toen hij tekende bij QS. Het zou heel onbehoorlijk zijn om nu te vertrekken.
Volgend jaar de tour bij QS rijden en dan denk ik dat een vertrek bespreekbaar wordt. En ondertussen kan QS zijn zaakjes op orde stellen en bekijken welke richting ze uit kunnen/zullen gaan. Eventueel met een nieuwe leiding, PL is zeker niet dom om niet te beseffen dat zijn tijd om te gaan stilaan gekomen is.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3209
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 06 aug 2023 10:18

Als Remco elke keer heeft geleverd wanneer het van hem werd verwacht, waarom zou je er dan niet in mee gaan in wat hij vraagt? Dan bedoel ik niet geld. Wel betere begeleiding in voeding, windtunnel, trainingsprogramma, ploeggenoten en weet ik wat. Als je de Tour van volgend jaar gaat afwachten en dan achteraf concludeert dat het professioneler moet, heb je gewoon een jaar verloren. Hij ziet ook dat Pogi het niet meer redt op alleen talent.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39703
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 aug 2023 10:32

fiedoo schreef: 06 aug 2023 10:09 Eventueel met een nieuwe leiding, PL is zeker niet dom om niet te beseffen dat zijn tijd om te gaan stilaan gekomen is.
Dat vraag ik mij af. Anders was de ploeg al 1-2jr eerder een andere weg in geslagen.
Gezien het vermeende budget zijn er meerdere ploegen die het beter doen.
Less is bore

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5823
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 aug 2023 11:09

EmPeHa schreef: 06 aug 2023 10:18 Als Remco elke keer heeft geleverd wanneer het van hem werd verwacht, waarom zou je er dan niet in mee gaan in wat hij vraagt? Dan bedoel ik niet geld. Wel betere begeleiding in voeding, windtunnel, trainingsprogramma, ploeggenoten en weet ik wat. Als je de Tour van volgend jaar gaat afwachten en dan achteraf concludeert dat het professioneler moet, heb je gewoon een jaar verloren. Hij ziet ook dat Pogi het niet meer redt op alleen talent.
waar haal jij dat een van de meest succesvolle ploegen van de laatste decennia niet professioneel zou werken? Wie zegt dat remco in een andere omgeving beter rendeert. Laurens De Plus is bij ineos ook maar een schim van wat hij bij Jumbo was
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 06 aug 2023 11:54

Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3209
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 06 aug 2023 11:54

Wat heb je aan resultaten uit het verleden als je links en rechts wordt ingehaald? Ook in de klassiekers zijn ze buiten beeld. De vader van Remco twijfelt aan de omkadering. Ik verzin het niet zelf. Die zal vast zien wat er wel en niet gebeurd binnen de ploeg.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8687
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 06 aug 2023 12:05

EmPeHa schreef: 06 aug 2023 11:54 Wat heb je aan resultaten uit het verleden als je links en rechts wordt ingehaald? Ook in de klassiekers zijn ze buiten beeld. De vader van Remco twijfelt aan de omkadering. Ik verzin het niet zelf. Die zal vast zien wat er wel en niet gebeurd binnen de ploeg.
Dat is anders overtuigend weerlegt door Lefevere zelf:
“We hebben een diëtiste bij Jumbo weggehaald”

“Remco zijn persoonlijke coach wordt overgevlogen naar Glasgow om de tijdrit voor te bereiden”

Etc.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 06 aug 2023 12:41

EmPeHa schreef: 06 aug 2023 11:54 Wat heb je aan resultaten uit het verleden als je links en rechts wordt ingehaald? Ook in de klassiekers zijn ze buiten beeld. De vader van Remco twijfelt aan de omkadering. Ik verzin het niet zelf. Die zal vast zien wat er wel en niet gebeurd binnen de ploeg.
Ik heb enkele blz geleden geschreven dat hij graag samenwerkt met Klaas Lodewijk, maar niet door dezelfde deur kan met Wilfried Peeters.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39703
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 aug 2023 13:11

EmPeHa schreef: 06 aug 2023 11:54 Wat heb je aan resultaten uit het verleden als je links en rechts wordt ingehaald?
Mercedes was ook dominant in de F1, maar laatste 2 jaar gewoon te lang vastgehouden aan het verkeerde concept.
Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen….

Maar ik geen geen cent voor RE’s toekomst bij Patlev. Dit is nu zo uit de bocht aan het vliegen, die gaan echt wel uit elkaar.
Less is bore

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5823
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 aug 2023 13:18

EmPeHa schreef: 06 aug 2023 11:54 Wat heb je aan resultaten uit het verleden als je links en rechts wordt ingehaald? Ook in de klassiekers zijn ze buiten beeld. De vader van Remco twijfelt aan de omkadering. Ik verzin het niet zelf. Die zal vast zien wat er wel en niet gebeurd binnen de ploeg.
Natuurlijk zijn ze in de klassiekers buiten beeld, project remco nietwaar. Trouwens hebben ze lbl en san sebastian gewonnen dit jaar. Dat ineos en jumbo wat verder staan qua begeleiding en omkadering in het rondewerk wist eijn vader en remco 3 jaar terug ook al veronderstel ik. En toch tekenen ze een langdurig contract. Dan moet je dat ook respecteren. En het is niet dat remco nog niks gewonnen heeft bij QS denk ik. De volgende jaren een rechtszaak aan je been hebben, een mogelijke schorsing e.d. is ook verre van ideaal.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39703
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 aug 2023 14:07

fiedoo schreef: 06 aug 2023 13:18 r wel en niet gebeurd binnen de ploeg.
Natuurlijk zijn ze in de klassiekers buiten beeld, project remco nietwaar. Trouwens hebben ze lbl en san sebastian gewonnen dit jaar..
[/quote]
Niet ZE, maar HIJ heeft LBL en SB gewonnen. Overigens beide klassiekers met niet de allerzwaarste bezetting. Kun je flauwe opmerking vinden, maar eigenlijk heeft Remco het laatste jaar niet tegen de echte top gekoerst. (Doet niets af aan zijn kwaliteiten).
Less is bore

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5823
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 06 aug 2023 14:22

daniel1975 schreef: 06 aug 2023 14:07
fiedoo schreef: 06 aug 2023 13:18 r wel en niet gebeurd binnen de ploeg.
Natuurlijk zijn ze in de klassiekers buiten beeld, project remco nietwaar. Trouwens hebben ze lbl en san sebastian gewonnen dit jaar..
Niet ZE, maar HIJ heeft LBL en SB gewonnen. Overigens beide klassiekers met niet de allerzwaarste bezetting. Kun je flauwe opmerking vinden, maar eigenlijk heeft Remco het laatste jaar niet tegen de echte top gekoerst. (Doet niets af aan zijn kwaliteiten).
[/quote]
das toch lul? Niet jumbo maar Vingegaard heeft de tour gewonnen in een wedstrijd waar de top (remco, Ayuso) ontbrak. Kom aan zeg.. Verleden jaar WK met o.a. WOUT en Pogacar en andere toppers (behalve mathieu) en hij vlamt ze er ook allemaal af. Het BK, één van de moeilijkst te winnen wedstrijden (zelfs Merckx werd maar één keer BK) op een vlak parcours en hij rijdt ze er ook allemaal af.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie