Maar door ons commuters iets langzamer.. tenzij je een droger gebruikt (grapje)body schreef:Het opwarmen van de aarde zal je alleen maar meer regen geven...marcvmegroot schreef:In de motregen naar het werk met een stevige westenwind BFt 6 tegen. Na 4 km toch weer droog verder kunnen fietsen. Van mij mag de opwarming van de aarde sneller gaan. Dit donkere vieze weer duurt nu al weken.
marc
Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Als ik nu naar buiten kijk is de opwarming van de aarde vandaag iig weer gelukt
Zin in de terugweg!
Zin in de terugweg!
Was potdorie warm op de terugweg,, zon en een pittig windje.
Pokke pokke weer, de 1ste mug in mijn oog.
Wordt tijd voor de winter........
Pokke pokke weer, de 1ste mug in mijn oog.
Wordt tijd voor de winter........
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
- plantagenet
- Forum-lid
Vanmiddag heel veel wind, schuin tegen, en weinig puf....soms heb je dat...
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vanochtend was echt een heel mooi woon-werk ritje. Met dit soort weer baal ik dat het maar een kort stukje is. Droog, frisjes en een opkomende zon. Prachtig licht en langzaam even wakker worden. Echt heerlijk. Ik denk dat ik vanmiddag via een ommetje terug fiets.
Gisteren was het bikkelen tegen de wind in. Toen ben ik blij dat het maar 6 km is
Gisteren was het bikkelen tegen de wind in. Toen ben ik blij dat het maar 6 km is
Live fast; die young. mijn blog
+1, alleen vandaag wel blij dat een ritje toch minimaal 20km isrob74 schreef:Vanochtend was echt een heel mooi woon-werk ritje. Met dit soort weer baal ik dat het maar een kort stukje is. Droog, frisjes en een opkomende zon. Prachtig licht en langzaam even wakker worden. Echt heerlijk. Ik denk dat ik vanmiddag via een ommetje terug fiets.
-
- Forum-lid
Was heerlijk vanmorgen. Van -3,5 naar +3,5 graden in 23 km.
- plantagenet
- Forum-lid
Vamorgen, wat ik eigenlijk nooit doe, met een ruime omweg naar het werk gereden. Om 7 uur van huis en kwart voor 9 op het werk. Prima tijdstip voor de vrijdag. Het was een prachtige ochtend en goed voor 47 km (normaal woon werk is 16 km) https://www.strava.com/activities/894647789
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Goede tip Dit ga ik ook es proberen binnenkort.plantagenet schreef:Vamorgen, wat ik eigenlijk nooit doe, met een ruime omweg naar het werk gereden. Om 7 uur van huis en kwart voor 9 op het werk.]
Je kunt ze maar in de pocket hebben die kilometers
Meestal rij ik alleen in de middag om....ik ben al blij als ik na anderhalf uur binnen sta in de ochtend Vanmiddag even kijken of ik wat km's aan de normale 43 kan lussen
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731