iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
nee, in de garmin staat gewoon 6:10. In trainingcenter kan ik hem niet uitlezen en bij bikeplanner ziet hij maar 3,5 uur (tot 90 km).
[quote="gaisdergerman"]nee, in de garmin staat gewoon 6:10. In trainingcenter kan ik hem niet uitlezen en bij bikeplanner ziet hij maar 3,5 uur (tot 90 km).
[/quote]
Heb je bij gegevensopslag voor slim opslaan gekozen?
[/quote]
Heb je bij gegevensopslag voor slim opslaan gekozen?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
ja, slim opstaan staat aan. Denk dat hij gewoon flink door elkaar is geschud, wat op zich ook niet zo gek is met al die kasseien.
Waarschijnlijk is je file corrupt. Daarom kan trainingcenter 'm niet inlezen maar bikeplanner wel voor een groot gedeelte. Je kunt 'm mij even mailen (m'n bikeplanner info account) dan kijk ik of het eventueel simpel is te herstellen. 10 tegen 1 staat alle data erin maar wordt ergens 'gehikt' .
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Dat "ergens gehikt" zal wel rond de 3,5 uur zijn
-
- Forum-lid
HenkV heeft het probleem opgelost, file was currupt. Nog bedankt Henk!
[quote="gaisdergerman"]HenkV heeft het probleem opgelost, file was currupt. Nog bedankt Henk![/quote]
Dan is de vraag hoe 'Handige Henkie' dat heeft gedaan? Altijd handig om te weten in geval het anderen overkomt.
Mvg, Zorro
Dan is de vraag hoe 'Handige Henkie' dat heeft gedaan? Altijd handig om te weten in geval het anderen overkomt.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
File openen met notepad++, achter elk trackpoint een harde return plaatsen (search en replace) zodat alles mooi onder elkaar komt, even scrollen en je hebt de boosdoener-regel. Die regel verwijderen, opslaan en klaar!
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Top. Dank Henk. Wellicht dat we eens door dit Garmin 705 Topic moeten gaan teneinde WEL een goede handleiding te produceren. Mag Garmin ons bedanken met een gratis nieuw model
Mvg, Zorro
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hallo allemaal,
Heb een vraag: Als ik een route rijd dan heb ik het scherm met de route in beeld. Hoe kan ik nu bovenin het scherm ook de afstand en snelheid krijgen?
Alvast bedankt voor de tips
Heb een vraag: Als ik een route rijd dan heb ik het scherm met de route in beeld. Hoe kan ik nu bovenin het scherm ook de afstand en snelheid krijgen?
Alvast bedankt voor de tips
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra