Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

kilometervreter
Forum-lid

kilometervreter 14 nov 2011 07:37

Vanochtend geen zon. Ook geen maan. Alleen maar mist.

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 14 nov 2011 19:30

Gisteren wegens de mist na 20km weer omgekeerd dus vanavond was de herkansing.
Na een kilometer of 10 begaf een van m'n achterlichtjes het, dus de route wat aangepast.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 15 nov 2011 00:18

@Jeroen, in Japan hebben ze daar een naam voor: Kamikaze! ;)

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 15 nov 2011 16:34

Vandaag een rit van 73 kilometer gereden, waarvan een groot deel door de duinen. Vanaf huis via Wateringen en Poeldijk naar Monster gereden.
Daar de duinen in en via Scheveningen doorgereden naar de Wassenaarseslag. Dacht over de boulevard te rijden, maar deze is nog steeds
"under construction" en het is nog steeds één grote zandbak.

Doorgereden tot aan de Wassenaarseslag en daar de bidon bijgevuld bij de waterpomp, want ook met dit weer ben je best dorstig.
Via Wassenaar langs Voorschoten naar Stompwijk gereden. Vanaf daar via Leidschenveen, Nootdorp en Delft (Delftse Hout) weer terug naar huis
gereden. Het was best nog druk met wandelaars, joggers, mountainbikers en fietsers. Vond het best wel fris, maar was warm genoeg aangekleed.

Scheveningen
[Afbeelding

Wassenaarseslag
Afbeelding

Route
Afbeelding

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 15 nov 2011 20:26

Net terug van 50km in het donker. Toch weer koude voeten tijdens het fietsen ondanks Sealskin sokken, 2 paar overschoenen, 2 fietsbroeken (1 x windstopper) + 1 thermo broek :/
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

jcvoo
Forum-lid
Contact

jcvoo 15 nov 2011 21:00

steven250 schreef:Net terug van 50km in het donker. Toch weer koude voeten tijdens het fietsen ondanks Sealskin sokken, 2 paar overschoenen, 2 fietsbroeken (1 x windstopper) + 1 thermo broek :/
Had jij het dan zo koud. Ik ben ook net terug van een rondje in het donker, maar ik had het enkel koud in mijn gezicht......

- sokken (zomer)
- overschoenen
- langebroek
- zweetshirt lang met col
- wielershirtje met lange mouwen
- windstopper jack castelli

buitentemp 0 graden.

wel frisjes ...maar niet koud .. en ik ben een echte koukleum ..;-)
Afbeelding

kc82
Forum-lid

Gebruikersavatar kc82 16 nov 2011 14:16

Vanmorgen was het wel wat fris op de fiets (om 7u15), maar vanmiddag was het genieten. Even gestopt voor een plaatje:
Afbeelding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 nov 2011 14:42

Gisteren Duitsland weer eens onveilig gemaakt nadat het helder was geworden:
Afbeelding

Het klaarde echter niet volledig op en 't bleef een beetje nevelig:
Afbeelding

Afbeelding

Halverwege de rit was het volledig gedaan met de zon en werd 't grauw. Onderstaande foto gemaakt op een 'Land und Wirtschaftsweg', 't fietst prima, je moet alleen wel een beetje opletten.
Afbeelding

Vanuit Enschede via Glane Duitsland ingereden, binnen door naar Schüttorf geslingerd en van daaruit achterlangs Bad Bentheim terug naar Nederland. Het is vrij saai stuk, met een leuk zonnetje is 't wel aardig. Maar toen de zon weg was was 't een erg grauwe boel, een leeg stuk Duitsland. Schüttorf zelf heeft wel wat mooie oude gebouwen, maar ik had 't toen al zo koud gekregen dat ik geen zin meer had om daar te stoppen om foto's te maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 16 nov 2011 21:23

@amc; waar ben je precies langs gereden want saaie stukken valt toch ook wel mee daar bij bad bentheim.

Zelf vandaag vanuit o'zaal naar Ootmarsum, daar de grens over naar Nuenhaus. Via Veldhausen naar het zuiden om Nordhorn heen, toen over een redelijke rustige weg naar Shuttorf. Vanuit daar weer richting huis. Hele dag een zonnetje erbij en mooi fietsweer.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 nov 2011 21:40

Ik ben vanuit Schüttorf verder naar 't noorden gereden over de A30 en dan naar 't westen terug richting Nederland. Route door Bad Bentheim en/of Gildehause doe ik normaal en is leuker, maar ik wilde eens een andere route nemen. Vandaag was 't weer inderdaad een stuk mooier dan gisteren.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 16 nov 2011 22:16

Aha op die manier, zoals je zelf al zegt is het via BB of Gildehaus inderdaad mooier fietsen dan daar achter langs.

Hier nog een foto die ik afgelopen weekend heb gemaakt:

Afbeelding
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 18 nov 2011 15:41

Voor 't eerst na mijn weekje Gran Canaria weer op de fiets gesprongen. Ik moest een beetje improviseren, want ik was mijn fietsschoenen vergeten bij mijn schoonouders. Gelukkig heb ik nog een oud paar schoenen liggen die ik gebruik voor het spinnen. Even de Time-plaatjes erop schroeven die ik nog ergens had liggen en gaan.

Werd een fijn rondje door Drenthe. Heb 't rustig aan gedaan en kwam uit op 82 km.

Plaats reactie