Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

em
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 03 jan 2009 11:22

Ik zie Joren al fietsen, gouden ketting om zijn nek, matje wapperend in de wind...;)

Wat is dat voor merk/type stuur trouwens?

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 03 jan 2009 11:33

Absoluut wel ''my cup of tea"! Niks rood, wit, zwart waar (bijna) iedereen al op fietst... En in het echt is hij nog vééél mooier. Veel plezier er mee. En hopen dat je in dit nieuwe jaar nog meer wedstrijden mag winnen.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 03 jan 2009 11:58

Prachtige fiets joren! Helemaal mijn smaak qua uitstraling. Ik zou ook voor zwarte kettingbladen hebben gekozen.

Maar 'shame on you', dat je deze fiets niet bij daglicht fotografeert! ;) Die foto's volgen nog neem ik aan...hoop ik...

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 03 jan 2009 14:34

dankje iedereen .
kvind hem echt mooi maarja het moet je smaak zijn .
er volgen nog meer foto's maar ben net terug van fietsen .
en deze nacht om 12 uur was er niet veel dag licht maar .

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 03 jan 2009 15:17

Mooie Pina mag je trots op zijn, is tenminste een van de weinige Pina's zonder kermis kleuren.

Idd kettingblaadjes zwart en geen goude ketting verders zeer fraai.

Veel plezier ermee.
YFood !!!

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 03 jan 2009 17:24

IDD erg mooie fiets al had ik hem nog soberder gehouden zwarte kabels,Superrecord(helmaal zwart),logo's verwijderd van pen en LW's.
en die gouden ketting had niet nodig geweest maar das mijn mening.

Ee dikke 9 op de schaal van 10
I live to ride,I ride Passoni

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 03 jan 2009 19:27

Jieee. MooI!!. Alleen die zadelpen vind ik lelijk en mischien zou een zwarte syntace stuurpen het nog wat soberder maken maar cool is ie zeker.

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 03 jan 2009 19:37

Oeii !!! Die is heel mooi man ! Ga je zometeen nog harder in de wedstrijden;) wat voor wielen heb je er in staan bij de 3e foto, ik vind ze wel wat hebben.
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 03 jan 2009 20:12

michaelvg schreef:Oeii !!! Die is heel mooi man ! Ga je zometeen nog harder in de wedstrijden;) wat voor wielen heb je er in staan bij de 3e foto, ik vind ze wel wat hebben.



Voor de Carbotech wielen moet je hier maar eens kijken
Carbotech Wheels

Voor de rest vind ik het natuurlijk ook een prachtige fiets, daar kun je niet omheen, alleen hou ik van wat meer kleur in mijn leven, daarom van mij een 9-
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

efdee
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 jan 2007 23:33

efdee 03 jan 2009 23:40

Nondekanon Joren, dit is ie (bijna) helemaal. Bijna slaat op de gouden ketting, niet helemaal mijn stijl. Voor de rest, en vooral met de LW, absoluut ook mijn smaak. Ik zal oppassen wanneer ik in de buurt van Lommel rijd, dat ik niet door een zwarte flits voorbij word geblazen.
intersantos schreef:Absoluut wel ''my cup of tea"! Niks rood, wit, zwart waar (bijna) iedereen al op fietst... En in het echt is hij nog vééél mooier. Veel plezier er mee. En hopen dat je in dit nieuwe jaar nog meer wedstrijden mag winnen.


Heb ik dat weer, een gewone rood, wit, zwarte Prince...... :(

http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... 173go5.jpg

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 04 jan 2009 00:40

Heb ik dat weer, een gewone rood, wit, zwarte Prince...... :(

http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... 173go5.jpg


[/quote]

ook een mooie fiets! als je nog even wacht zijn er straks meer zwarte prinsen dan wat anders :)

enileinar
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 nov 2008 18:42

enileinar 04 jan 2009 12:25

EfDee schreef:Nondekanon Joren, dit is ie (bijna) helemaal. Bijna slaat op de gouden ketting, niet helemaal mijn stijl. Voor de rest, en vooral met de LW, absoluut ook mijn smaak. Ik zal oppassen wanneer ik in de buurt van Lommel rijd, dat ik niet door een zwarte flits voorbij word geblazen.
intersantos schreef:Absoluut wel ''my cup of tea"! Niks rood, wit, zwart waar (bijna) iedereen al op fietst... En in het echt is hij nog vééél mooier. Veel plezier er mee. En hopen dat je in dit nieuwe jaar nog meer wedstrijden mag winnen.


Heb ik dat weer, een gewone rood, wit, zwarte Prince...... :(

http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... 173go5.jpg


Dat zijn dan ook de mooiste ;-) maar over smaak en kleur.........

Een ferrari koop je ook niet in het zwart (de kleur dan toch ;-)
http://www.enileinar.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie