Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

bosmansleon
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 02 mar 2006 22:55

bosmansleon 21 mar 2006 23:54

Vandaag 86 km. gefietst. Slingerberg en moorveld in Elsloo , daarna waterval in Ulestraten . Het was koud en tussen de open velden speelde de wind zijn spelletje. Wat wel opviel was dat de boeren meer en meer de akkers aan het bewerken zijn. Dan kan het goede weer ook niet lang meer wegblijven. Had vandaag dikke benen omdat ik gister in de fitnes mijn benen goed getraind had en niet op een kilootje had gekeken. Donderdag nog eens fitnes en dan in het weekend met de club weer de weg op.Groetjes.
Mijn racefiets<br>
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley dayt&#111;na 9 speed

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 mar 2006 00:27

Zondag een mooie rit gemaakt bij Nijmegen (Berg en Dal, Goch, Kleve en via Groesbeek weer terug) zon 95 km tegen 29 gem.
en vandaag even lekker uitgefietst hier in rotterdam, langs de dijk naar gouda en weer terug (damn wat een wind) zo'n 50 km tegen 31 gem.
Maar was toch errug lekker ondanks de wind.
"Try not. Do or do not......there is no try"

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 22 mar 2006 21:38

vandaag even iets eer als een uurtje helemaal los gegaan op de crossbaan bij ons in de buurt.
het ging ongelooflijk lekker zoals wel vaker de laatse tijd en dan is het mooi om te fietsen
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 22 mar 2006 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 20 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 20 Maart 2006


Van de morgen langere tocht gereden omdat ik gisteren vroege had.
Heijen-Hommersum-Kessel-Nierswalde-Till-moyland-Qualburg-Kleve-Bedburghau -Nierswalde-Kessel-Hommersum-Heijen.....
63km met 25,6 gem=2:26 ging wel soepel maar 's morgens is het nogal stijf allemaal in de benen.

Kessel onder Maasbree? Kom je vannuit de buurt Gennip dan? Dan ben je ook nog Limburger "of neet?" zomaar een vraagje.

Jazeker ben ik een limburger maar ik bedoel Kessel tussen Goch en Kleve (Duitsland) Mijn vader en moeder hebben mij geproduceert in Waubach toen hij in de Julia werkte. Maar ik ben geboren in Noord Brabant en later weer terug naar us schoene Limburg PS ja ik woon bij Gennep
cornelli racing cycles Uden

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 22 mar 2006 22:58

Dan zal ik als afvallige Limburger voor het volgende bericht te zorgen..
Vanavond de laatste trainings avond op het industr. terr. Het was vrij druk en er werd behoorlijk hard gereden. Plotseling schoten er een paar renners heel hard weg. Zag dat mijn wielermaat Tim (die van wielertoerist) er bij zat, sterker nog op kop reed..! Enkele renners reageerde en ik besloot het er ook maar eens op te wagen. Tjonge wat ging dat hard. Iets meer als een halve ronde reed ik met 48 p.u. rond. Zelfs tegen de wind in zat ik rond de 45 p.u. Maar het haalde niets uit. Ze leken alleen maar meer uit te lopen... Plotseling begon mijn lichaam allerlei signalen (kotsneigingen,pijn in de boven benen, hyperventilatie leuke sport hoor )  af tegeven waar ik uit op maakte dat het tijd werd me terug te laten zakken naar de grote groep. Dat heb ik toen ook maar gedaan. Later kreeg ik de rekening voorgeschoteld. In mijn linker kuit kreeg ik van die heerlijk kramp aanvallen. Heb me toen maar aflaten zakken en heb enkele rondjes rustig aan gedaan. Dat hielp gelukkig en daarna heb ik gewoon door kunnen gaan.
2 u 5 min. 62 km.
Vanaf volgende week op woensdagavond met de club mee..! 
 
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 23 mar 2006 17:25

Van middag tussen 2 nachtdiensten in 60 km  in rustig tempo was lichamelijk behoorlijk moe dus daarom rustig.
Laatste stuk met iemand meegereden dit dempte mijn tempo dus ik kwam redelijk uitgerust thuis Heijen- Afferden-oud Bergen-Ayen-Well-Wanssum-Maashees-Overloon-Stevensbeek - Sint Anthonis-Rijkevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep -Heijen.
 
@ Panschpien ik heb de papieren nagezocht en wat schets mijn verbazing ik ben niet made in Waubach maar................................in Nieuwenhagen
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 23 mar 2006 17:28

Gloeiende gloeiende *%#%!@*$^!&@#%!

k Ben op mn bek gegaan vandaag

Schaafwond op mn hand, schaafwond op mn heup en mn heup zal ook wel lekker beurs zijn morgen

En mn fiets geschaafd, maar gelukkig reed ik op mn oude bagger/pekel/tacx fiets
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

bianchirider
Forum-lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 feb 2006 14:19

bianchirider 23 mar 2006 18:49

mmmm heerlijk gefietst vandaag tot er 72km op men tellertje stond. eerste keer dat ik meer dan 70 km fiets in 1 stuk (al zijn die 2 miezerige km's verwaarloosbaar maar toch, heb ze toch gereden ). de benen waren goed maar weer het enige nadeel dat ik ondervind is zadelpijn... niks aan te doen, zelfs met een nieuwe santini broek komt de pijn (weliswaar later dan met mijn andere broeken) opnieuw opzetten.
ge me toch een assos aanschaffen één van deze weken.  in de hoop dat de vele euro's ook hun uitgave waard gaan zijn

Plaats reactie