Titanium fietsen
- Superstick
- Forum-lid
Heel mooi inderdaad. Ik zou persoonlijk de decals van de velgen afhalen, maar dat is een persoonlijke kwestie.
-
- Forum-lid
Pas je op dat je er niet aan de achterkant vanaf valt.
jippy vandaag mijn eerste titanium frame besteld, een Van Nicholas Chinook.
volgend seizoen titanium fietsen, zelf opbouwen met onderdelen die ik her en der bij elkaar gesprokkeld heb, nu nog ff sparen voor een zwarte ultegra groep en dan kan ik hem helemaal opbouwen, verheug me er op
volgende week krijg ik het frame
volgend seizoen titanium fietsen, zelf opbouwen met onderdelen die ik her en der bij elkaar gesprokkeld heb, nu nog ff sparen voor een zwarte ultegra groep en dan kan ik hem helemaal opbouwen, verheug me er op
Via ebay zijn dergelijke merlin frames met de huidige USD koers best voor heel redelijke prijzen te verkrijgen. Dit was niet het duurste Merlin frame. Als je een dergelijk frame zoekt zou ik ebay.com eens een tijdje in de gaten houden. Verzendkosten voor een complete fiets zijn heel hoog, maar voor een lost frame nog wel te doen.Lookkg461 schreef:Op het w.w. forum kwam ik deze Merlin tegen. Heel erg mooi. Ik vind de slooping geometry meestal biet mooi bij tita, maar bij deze juist net weer wel.
Dit is een droomfiets. Met vast en zeker ook een droomprijskaartje?
Ik vind `m 100% top. Zou er helemaal niets aan veranderen.
Uploaded with ImageShack.us
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
mooi!andromeda schreef:Ook hier tegenwoordig een tita fietsje in huis, voor de foto met de hoge wielen maar in praktijk vaak te vinden met een setje DT Swiss en Conti 4 season's
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Gefeliciteerd! Veel plezier met opbouwen.psycho71 schreef:jippy vandaag mijn eerste titanium frame besteld, een Van Nicholas Chinook.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Dolan is er zeker in geslaagd met deze mooie en flitsende titanium fiets!!
Mooie voorvork trouwens
Veel rijd plezier
Mooie voorvork trouwens
Veel rijd plezier
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
ik lees wat meer dan dat ik post ... plaatjes zijn altijd wel leuk dus bij deze onze twee fietsen ...
de zephyr met wit stuurlint is van mijn vrouw
we hebben ze nu een tijdje en ze bevallen erg goed, het is mijn eerste racefiets sinds jaren en ook als je over de klinkers rijdt blijft het goed te doen.
van de week heb ik een titanium zadelpen gemonteerd en stuurpen en spacers besteld ... de zadelpenklem heb ik nog niet vervangen maar ik twijfel ook ofdat wel mooier wordt (blijft lastig )
Nog bedankt voor de tip's en tijdje terug bij de aanschaf.
super btw dat hier ook zoveel verschillende merken en modellen voorbij komen, ik wilde graag een lbs in de buurt en dan kom je bij vn uit ...maar als ik straks wat meer ervaring met alles heb zie ik dat er mogelijkheden genoeg zijn
de zephyr met wit stuurlint is van mijn vrouw
we hebben ze nu een tijdje en ze bevallen erg goed, het is mijn eerste racefiets sinds jaren en ook als je over de klinkers rijdt blijft het goed te doen.
van de week heb ik een titanium zadelpen gemonteerd en stuurpen en spacers besteld ... de zadelpenklem heb ik nog niet vervangen maar ik twijfel ook ofdat wel mooier wordt (blijft lastig )
Nog bedankt voor de tip's en tijdje terug bij de aanschaf.
super btw dat hier ook zoveel verschillende merken en modellen voorbij komen, ik wilde graag een lbs in de buurt en dan kom je bij vn uit ...maar als ik straks wat meer ervaring met alles heb zie ik dat er mogelijkheden genoeg zijn