Raad de weg (NL)
-
- Forum-lid
De foto is van Google Streetview. Idd genomen vanuit de richting van Rhenen, dit is ook de kant die ik het vaakst opfiets.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
Dit is ook een van mijn angsten, bruggen en viaducten. Altijd het gevoel dat alles los op m'n rug ligt en het zo kan verliezen, dat ik niet goed meer recht kan fietsen en dat de rand altijd erg dichtbij is. bah!
Specialized Tarmac Elite Compact
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Galgweg Hazerswoude richting de Gemeneweg (Rooie wip) Zit bij mij heel vaak standaard in een rondje, maar meestal wel vanaf Hazerswoude richting Alphen aan den Rijn (en dan tussen het land door naar Boskoop) en niet andersom zoals op deze foto.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nieuwe opgave!
Niet zo heel erg moeilijk denk ik. Bonuspunten voor degene die de echte juiste benaming van het fietspad kent
Niet zo heel erg moeilijk denk ik. Bonuspunten voor degene die de echte juiste benaming van het fietspad kent
Volgens mij is dat tussen Nootdorp en Zoetermeer bij het nieuwe tunneltje onder de A12 door? Dat moet dan de Roeleveenseweg zijn.depoldertoerist schreef:Nieuwe opgave!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
De locatie heb je goed. Dus jij bent!
Officieel is de Roeleveenseweg het fietspad aan de andere kant van de bomen, meen ik. Maar ja... dat pad bestaat eigenlijk niet meer. Het fietspad staat ook bekend als doorgaande fietsroute F12 . (leerzaam topic zo he? )
Officieel is de Roeleveenseweg het fietspad aan de andere kant van de bomen, meen ik. Maar ja... dat pad bestaat eigenlijk niet meer. Het fietspad staat ook bekend als doorgaande fietsroute F12 . (leerzaam topic zo he? )
Ok. Dat het doorgaande fietsroute F12 heet wist ik niet (is zeker omdat het langs de A12 loopt?). Ik herken het omdat ik er regelmatig langs rijd.depoldertoerist schreef:De locatie heb je goed. Dus jij bent!
De nieuwe opgave: