Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 26 dec 2013 17:21

Mtb was mee naar familie, dus vandaag even op de mtb naar het parcours van Schoorl geweest op de fiets. Was lekker weer, al was de weg wel een beetje nat. Maar de Schoorlse Duinen lagen er lekker bij. Al was ik hier al een tijd niet geweest en moest wel wennen aan de kale bedoening op sommige stukjes. Calorieën kunnen zo weer lekker aangevuld worden tijdens Kerstdiner 2.0... ;).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Werd een rustig rondje, maar met 2 rondjes op het parcours werden het totaal toch 75 lekkere kilometertjes... Weer eens een keertje zonder hartslagmeter om dat ik die in badkamer had laten hangen... :roll: http://www.strava.com/activities/102003554

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 26 dec 2013 18:59

Eind van de middag even een rondje Posbank gedaan met alle bekende klimmetjes erin. Goed voor 48 km en 500 hm. Heerlijk fietsen, wegen droog maar wel druk met kerstwandelaars en auto's. Minder racers gezien dan gedacht.

Iedereen alvast gezondheid en fietsplezier toegewenst voor 2014!

Peter94
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 12 apr 2011 23:01

Peter94 26 dec 2013 22:56

@superb11 volgens mij ben ik je nog tegen gekomen op de Posbank (zelf reed ik in een rood shirt met groen/zwarte broek). Ik heb vanuit Wageningen een mooie ronde gemaakte naar de Posbank toe en bij thuis komst in Wageningen nog drie keer het rondje van de Wageningse Muur gereden.

http://app.strava.com/activities/102001186

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 dec 2013 11:42

Ik heb vandaag de hoogste berg van Thailand beklommen. Dat vond ik wel een waardige afsluiting van 4 weken fiets vakantie door Thailand en Laos. Vanaf 300 meter hoogte eerst 45 km voornamelijk omhoog fietsen naar 2565 meter en dan weer 45 km terug.
Afbeelding

Het hele verslag staat op:
HTTP://robgemen.blogspot.com
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 27 dec 2013 20:12

Je blog gelezen en 'weggedroomd' in een voor mij onbekende omgeving. Nog een paar mooie 'toeristische dagen' ;) en een goede thuisreis gewenst!
60 x Ventoux

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 27 dec 2013 21:22

+1

Mooi verslag. Nog veel plezier en een goede reis!

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 27 dec 2013 22:35

Peter94 schreef:@superb11 volgens mij ben ik je nog tegen gekomen op de Posbank (zelf reed ik in een rood shirt met groen/zwarte broek). Ik heb vanuit Wageningen een mooie ronde gemaakte naar de Posbank toe en bij thuis komst in Wageningen nog drie keer het rondje van de Wageningse Muur gereden.

http://app.strava.com/activities/102001186
Ik reed geheel in het zwart, vergezeld van een blauwe Gios. Ik meen me inderdaad iemand in het rood te herinneren, maar of jij het was zullen we nooit weten ...

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 27 dec 2013 23:28

Vandaag had ik gewoon zin om buiten te gaan spelen. Weer of geen weer, en daarom maar een passende activiteit gekozen en besloten om de Meer en Woude route te gaan fietsen waarbij snelheid van ondergeschikt belang was.

Ik had mij goed aangekleed. regenjack, overschoenen, en ondanks de verwachte wind toch ook maar de rainlegs, de vorige keer dat ik lang in deze omstandigheden was gaan buitenspelen had ik een dag later spierpijn en ik denk vanwege te koude spieren. Anyway, het leek allemaal goed uit te pakken. De voeten bleven redelijk droog En verder werd ik vooral heel erg vies. Echt heel erg vies.

Sommige stukken waren vanwege het natte weer (voor mij) eigenlijk niet begaanbaar, zoals het gedeelte langs de A4 richting de Vlietlanden.. Daar ging ik op een gegeven moment zover de blubber in dat ik echt niet op de fiets kon blijven zitten. Haastig stapte ik af en... zakte tot mijn enkels in de modder en het water... tot zover mijn nog enigszins droge voeten. Nou ja... als je dat eenmaal hebt gehad dan kan het je voor de rest ook niet meer schelen. en dus... de Poldertoerist hij ploegde voort en had in zijn uppie de nodige lol!</p>

Afbeelding

Boven: Navigeren naar het startpunt
Onder: Heel hollandse wegblokkade
Afbeelding

Afbeelding
Boven: Startpunt
Onder: Zoeterwoude in de regen:
Afbeelding
Oppassen! een pad van balken met aan twee kanten water.
Afbeelding
Het is al snel duidelijk dit gaat een modderig ritje worden!
Afbeelding
Afbeelding
Langs de Noord AA
Onder: Paarden op de MTB baan Zoetermeer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Boven en onder: Moeilijk voor te stellen dat je hier gewoon in Zoetermeer bent!
Afbeelding
Afbeelding
Onder: Richting de A4: Blubber
Afbeelding
Afbeelding
Boven en onder: Getsiederrie Derie aan mijn derrie
Afbeelding
Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Daniel1989
Forum-lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 16 okt 2013 21:44
Locatie: Alphen aan de Rijn

Daniel1989 28 dec 2013 13:57

Vanmorgen vroeg met mij twee zoontjes van 3 van huis vertrokken en 50 kilometer gefietst en we hadden het alle 3 naar ons zin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 418
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 28 dec 2013 17:26

Vandaag weer een rondje gefietst.
Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, Algerabrug over, Capelle West, Kralinge Veer, Van Brienenoordbrug over, IJsselmonde, Beverwaard, Ridderkerk, Brug over de Noord, Alblasserdam, Kinderdijk, Nieuw-Lekkerland, Streefkerk, naar de pont over naar Bergambacht, Stukje langs de Provinciale weg, De polder ingegaan en door de Loet weer terug naar Krimpen aan de Lek.
Beetje zon gehad maar wel veel wind.
En toch wel lekker weer.
http://connect.garmin.com/jsPlayer/420627705

Fiets ziet er niet uit , dus gelijk maar even schoongemaakt.
Goed voor ruim 55 Km.
Misschien komt er nog meer bij dit jaar.
Merida Scultura Endurance 4000

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 28 dec 2013 17:29

Kogaflyer105 schreef:Vanmorgen vroeg met mij twee zoontjes van 3 van huis vertrokken en 50 kilometer gefietst en we hadden het alle 3 naar ons zin
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen! :D

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6570
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 28 dec 2013 18:21

Vandaag klein rondje van ongeveer 50 km. Zonnetje was even lekker maar wind was toch zo nu en dat wat waterkoud.
Had 3 weken niet gefietst door vakantie en het ging eigenlijk wel heel lekker.
Afbeelding

Plaats reactie