Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Vanochtend naar het werk had het licht gevroren, vanmiddag rond 17:00 uur terug in korte broek
Waarom? Nou gewoon omdat het kon ( en wellicht had ik het voorjaar in m'n bol.)
Waarom? Nou gewoon omdat het kon ( en wellicht had ik het voorjaar in m'n bol.)
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- ophetkantje
- Forum-lid
Heerlijk dat soort momenten! Het grote voorrecht van de woonwerkfietster.
Ach, ik zeg ook maar wat
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed bezig Robbebop! Zo maak je school stuk leuker!!
Less is bore
- plantagenet
- Forum-lid
Goeie bries vanmiddag, kon lekker doortrappen https://www.strava.com/activities/907674748
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Die bries stond er vanmorgen ook nog. Als het goed is dan heb ik m op de terugweg vol in de rug
-
- Forum-lid
Ik moet eerst ca 25km beuken tegen de wind, om hem dan daarna maar 20km in de rug te hebben.
Wou lekker op tijd in D1 naar het werk fietsen. 1 km van huis af ineens pangggg en daarna een slingerend achterwiel. Ik ben toen rustig naar huis gefietst. Bij thuiskomst schade opgemaakt: spaaknippel weggeknapt en dus losse spaak. Giant PR-2 wielset. Benieuwd of ze hem deugdelijk kunnen maken, anders maar eens kijken naar een andere wielset. Ik heb mijn oude racefiets nog niet verkocht, dus die maar gepakt en wat harder doorgereden.
Was inderdaad fris vanmorgen. -2 volgens m'n Garmin.
Ik heb afgelopen winter vaker met temperaturen rond het vriespunt gefietst en had dan alleen de eerste 5 km koude handen. Daarna geen last meer.
Vanmorgen had ik de hele weg (46 km) de zijkant (bij pink) van m'n rechter hand steenkoud. Geen gevoel meer. Ik vermoed omdat hier de oosten wind op stond. Fries windje.
Toch mooi fietsweer. Droog, wind mee en na 30 min. een lekker zonnetje.
Ik heb afgelopen winter vaker met temperaturen rond het vriespunt gefietst en had dan alleen de eerste 5 km koude handen. Daarna geen last meer.
Vanmorgen had ik de hele weg (46 km) de zijkant (bij pink) van m'n rechter hand steenkoud. Geen gevoel meer. Ik vermoed omdat hier de oosten wind op stond. Fries windje.
Toch mooi fietsweer. Droog, wind mee en na 30 min. een lekker zonnetje.
Keep On Harking !
- ophetkantje
- Forum-lid
Afgelopen twee dagen 's morgens net wat te warm gekleed, vanmorgen net wat te koud, maar toch liever dat laatste, met dat heerlijke open weer van vanmorgen, verheug me nu al op de terugweg met de ondergaande zon.
Ach, ik zeg ook maar wat