iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
Als ge herberekenen niet uitzet en ge wijkt even af van de route door omstandigheden (wegomlegging of iets dergelijks) dan begint hij zelf een route uit te stippelen naar het voorziene eindpunt en dit is ook niet de bedoeling
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
[quote="SpiritWetteren"]Als ge herberekenen niet uitzet en ge wijkt even af van de route door omstandigheden (wegomlegging of iets dergelijks) dan begint hij zelf een route uit te stippelen naar het voorziene eindpunt en dit is ook niet de bedoeling[/quote]
Das zeker niet de bedoeling nee, vooral niet als ge ene cyclo gaat rijden. Bedankt!
Das zeker niet de bedoeling nee, vooral niet als ge ene cyclo gaat rijden. Bedankt!
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
weet iemand wat de reden kan zijn dat de edge 705 zeer lang tijd nodig heeft voor het opstarten?Er staan geen ritten of dergelijke op.
Het duurt zeker 10 min dat hij opstart.
Het duurt zeker 10 min dat hij opstart.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="pinarello"][quote="omer"]weet iemand wat de reden kan zijn dat de edge 705 zeer lang tijd nodig heeft voor het opstarten?Er staan geen ritten of dergelijke op.
Het duurt zeker 10 min dat hij opstart.[/quote]
Buiten ook?[/quote]
ja
Het duurt zeker 10 min dat hij opstart.[/quote]
Buiten ook?[/quote]
ja
[quote="Amclassic-fan"]Tijd om 't ding te resetten en daarnaast met de hand alles eraf te gooien wat op de SD kaart en in de Garmin zelf staat (behalve de kaarten).[/quote]
het straffe is dat er bijna nog niets op staat.
heb deze pas 1 maand
heb deze pas 1 maand
[quote="omer"][quote="Amclassic-fan"]Tijd om 't ding te resetten en daarnaast met de hand alles eraf te gooien wat op de SD kaart en in de Garmin zelf staat (behalve de kaarten).[/quote]
heb deze pas 1 maand[/quote]
Probeer het toch maar eens.
heb deze pas 1 maand[/quote]
Probeer het toch maar eens.
- rielplayer
- Forum-lid
mijn 705 is onderweg. Heb als voorschot alvast alle pagina's in dit topic doorgenomen....
Ik zie door alle berichten nu niet meer hoe en wat.
Hierbij mijn vraag:
Wat is nu beter om te gebruiken: koers (tcx) of een route (gpx)? en wat zijn nu de voor en nadelen precies. Ben al dagen bezig om via Google informatie in te winnen, maar overal lees je weer andere meningen.
Wie kan me duidelijkheid verschaffen.
Alvast bedankt voor de moeite.
Hierbij mijn vraag:
Wat is nu beter om te gebruiken: koers (tcx) of een route (gpx)? en wat zijn nu de voor en nadelen precies. Ben al dagen bezig om via Google informatie in te winnen, maar overal lees je weer andere meningen.
Wie kan me duidelijkheid verschaffen.
Alvast bedankt voor de moeite.
-
- Forum-lid
Probeer het zou ik zeggen. De ene vind een gpx file fijner werken en de andere tcx (crs).
De tcx files zitten vaak minder fouten maar zijn zonder aanwijzingen, de gpx files zijn met aanwijzingen. Je kan ze ook alletwee tegelijk draaien.
De tcx files zitten vaak minder fouten maar zijn zonder aanwijzingen, de gpx files zijn met aanwijzingen. Je kan ze ook alletwee tegelijk draaien.
[quote="gaisdergerman"]Probeer het zou ik zeggen. De ene vind een gpx file fijner werken en de andere tcx (crs).
De tcx files zitten vaak minder fouten maar zijn zonder aanwijzingen, de gpx files zijn met aanwijzingen. Je kan ze ook alletwee tegelijk draaien.[/quote]
Ik zal het vandaag eens gaan proberen.
Had idd begrepen dat tcx bestanden minder fouten bevatten, maar dan moet je wel constant turen op je display (zal wel een kwestie van gewenning zijn).
De tcx files zitten vaak minder fouten maar zijn zonder aanwijzingen, de gpx files zijn met aanwijzingen. Je kan ze ook alletwee tegelijk draaien.[/quote]
Ik zal het vandaag eens gaan proberen.
Had idd begrepen dat tcx bestanden minder fouten bevatten, maar dan moet je wel constant turen op je display (zal wel een kwestie van gewenning zijn).