Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Ik heb alleen maar goede ervaringen met van Bon Sport.
Bakker is inderdaad een LUL.
Ik heb bij van Bon twee van de vijf keer vertraging gehad bij het leveren (duurde ongeveer een week). 1x door drukte, de 2ex weet ik geen reden. In elk geval werd wel gewoon op mijn vraag gereageerd. Ik zal er dan ook zeker nog wat bestellen als het scherp geprijst is.
Trappe doe je met je benen.
"Grappig" Is bij mij net andersom. Niet dat Bon een LUL is maar soepeltjes is het nooit gegaan daar...rednas schreef:Ik heb alleen maar goede ervaringen met van Bon Sport.
Bij Bakker daarentegen heb ik wel hele goede ervaringen mee. Snelle reactie en altijd op tijd.
Zo zie je maar
Waarom is Bakker" eigenlijk in jullie ogen dan een lul? Ben benieuwd
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
+1.
En Ik heb ook positieve ervaringen met Bakker. Heeft soms erg goede aanbiedingen, levert vlot. En ook in de "after-sales" heb ik een goede ervaring opgedaan.
En Ik heb ook positieve ervaringen met Bakker. Heeft soms erg goede aanbiedingen, levert vlot. En ook in de "after-sales" heb ik een goede ervaring opgedaan.
Ik heb bij Bakker een Oakley Vented Jawbone zonnebril besteld.
Zonnebril geleverd gekregen met 1 glas niet zo vented als het hoort bij Oakley, misschien nep?
Hierover heen en weer gemaild met Bakker, uit eindelijk nieuwe glazen gehad.
Hij beloofde mij ook een mooie attentie van Oakley.
Nooit gehad en hij reageert niet meer op mijn mails.
Dan ben je dus voor mij een LUL.
Maar het is maar net wat je mee maakt met iemand...
Bij Van Bon minstens 10x besteld, altijd snel geleverd.
Zonnebril geleverd gekregen met 1 glas niet zo vented als het hoort bij Oakley, misschien nep?
Hierover heen en weer gemaild met Bakker, uit eindelijk nieuwe glazen gehad.
Hij beloofde mij ook een mooie attentie van Oakley.
Nooit gehad en hij reageert niet meer op mijn mails.
Dan ben je dus voor mij een LUL.
Maar het is maar net wat je mee maakt met iemand...
Bij Van Bon minstens 10x besteld, altijd snel geleverd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bakker Racing heeft trouwens een heel schattig broertje..... Dat is pas een lul! Epo gebruiken terwijl je nog verwikkeld bent in een eerdere dopingszaak en vervolgens onder naam van je broer toch koersen.....bah!
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... nnen.dhtml
Less is bore
Nee, dat was hij zelf, die broer heeft zelf ook een fietswinkel.daniel1975 schreef:Bakker Racing heeft trouwens een heel schattig broertje..... Dat is pas een lul! Epo gebruiken terwijl je nog verwikkeld bent in een eerdere dopingszaak en vervolgens onder naam van je broer toch koersen.....bah!
Bikers are not alone
Zie je nou wel dat het een LUL is?
Hopmans is de goedkoopste.vinylly32 schreef:Weet iemand waar de Sidi Wire Tony Martin of Vernice White het voordeligst zijn? Ik heb maatJE 47, en wil ze eigenlijk zaterdag in huis hebben. Heb Hopmans gemaild wat ze daar kosten maar zijn helaas op woensdag gesloten.
Heb daar de Sidi wire vernice white gekocht voor €269,95.
Specialized Venge Expert 2016