Cube
Mooie fiets! Ik begin er aan wennen (aan de staande buis).
-
- Forum-lid
- Contact
Mooi man, ben er ook erg van gecharmeerd, mede gezien de prijs/kwaliteit afmontage!
haarspeldbochten zijn mijn specialiteit...nu die stukken en ervoor en daarna nog
Veel plezier van deze prachtige fiets! Rijd je nu ook Tubeless?
Sensa Giulia EVO
Wanneer ik dan toch stop voor een foto doe ik het maar meteen goed...
Dit is een maat 56 en heb een lichaamslengte van 177cm. De zadelhoogte staat op 76cm dus heb wel relatief lange benen.
Neen, staat momenteel nog niet Tubeless.
Iemand ergens al prijzen gezien van de nieuwe NEWMEN wielen? en dan met name de Advanced SL R.50 & R.65 welke bij de Litening 2022 SLT zitten.
Heb ook andere wielen bij de Litening besteld, maar een indicatie van de prijs is wat makkelijker onderhandelen met de FM over het achterlaten van de wielen bij de FM of houden als reserve/winter setje.
Heb ook andere wielen bij de Litening besteld, maar een indicatie van de prijs is wat makkelijker onderhandelen met de FM over het achterlaten van de wielen bij de FM of houden als reserve/winter setje.
Stevens Arcalis blauw Ult12s
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
-
- Forum-lid
- Contact
Nu, aantal weken en km's verder, alles naar tevredenheid? Overweeg zelf oo voor de Cube Agree te gaan, vandaar
haarspeldbochten zijn mijn specialiteit...nu die stukken en ervoor en daarna nog
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Na heel wat jaren op verschillende Trek Domane's, met Sram Red Etap nu de eerste rit op de Cube Agree C:62 SLT model 2021.
Niets mis mee, heel vertrouwenwekkende fiets.
Wielen, stuur en stuurpen moeten nog vervangen worden.
Vanwege de volledig ingewerkte leidingen en monocoque stuur niet op een model 2022 gewacht.
Niets mis mee, heel vertrouwenwekkende fiets.
Wielen, stuur en stuurpen moeten nog vervangen worden.
Vanwege de volledig ingewerkte leidingen en monocoque stuur niet op een model 2022 gewacht.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend