Raad de weg (NL)
Kruispunt Beijerseweg (Stolwijk) en N207 / Goudseweg. Ik dacht al dat ik het herkende...
Ik kom er niet vaak; Ik ben niet geboren met dijken en vergezichten, maar met opgestuwde zandgronden en bossen. Van te lang in het Groene Hart fietsen krijg ik heimwee. Maar zeker mooi om te fietsen, af en toe. Je hebt daar een aantal mooie autoluwe weggetjes.
Ik kom er niet vaak; Ik ben niet geboren met dijken en vergezichten, maar met opgestuwde zandgronden en bossen. Van te lang in het Groene Hart fietsen krijg ik heimwee. Maar zeker mooi om te fietsen, af en toe. Je hebt daar een aantal mooie autoluwe weggetjes.
Het is toch wel ergens in Nederland...rob74 schreef:Dat is niet mijn trainingsgebied. En aan de elektriciteitsmast te zien is dit ook niet in Nederland.
Ja, helemaal goed.ponsteen schreef:Kruispunt Beijerseweg (Stolwijk) en N207 / Goudseweg. Ik dacht al dat ik het herkende...
Ik pak dit weggetje regelmatig mee vanaf Haastrecht via Stolwijk als extra lusje en om de stoplichten bij Gouda te omzeilen. Dan verder via Gouderak naar Ouderkerk of naar Berkenwoude.ponsteen schreef:Ik kom er niet vaak; Ik ben niet geboren met dijken en vergezichten, maar met opgestuwde zandgronden en bossen. Van te lang in het Groene Hart fietsen krijg ik heimwee. Maar zeker mooi om te fietsen, af en toe. Je hebt daar een aantal mooie autoluwe weggetjes.
De volgende is weer voor jou.
NK parcours van vorig jaar, weg bij Ootmarsum? Nutterseweg ofzo?ponsteen schreef:Daar op de horizon is wel eens een peleton profs voorbijgereden, meerdere malen... Een prachtig glooiend fietsgebied, ook populair bij niet-wielrenners.
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
Kuiperberg?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!