Hij is inmiddels klaar, vandaag de eerste km's gemaakt en wat slechte telefoonfoto's gemaakt. Ik zal ze zo even uploaden.mda1 schreef:ik gok dat ie nog in aanbouw is (geen bottle cage, geen remkabel...)
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
timsen schreef:Mijn FM039 3k Matt carbon
Mijn FM098 3k gloss finish Di2 - Dura Ace
Even een hele onverwachte wending... Beide fietsen worden verkocht!
Kan er iets heel moois voor terug kopen. Verkoop eventueel ook de frames los. en/of de Dura-ace di2 groep ook.
Ik wil een frame met een onbekende naam uit china halen.
Ik koop liever een goedkoper aluminium frame uit china, dan een carbo frame uit China.
Heeft iemand ervaring met chineese aluminium frames uit China?
Ik koop liever een goedkoper aluminium frame uit china, dan een carbo frame uit China.
Heeft iemand ervaring met chineese aluminium frames uit China?
De bolletjestrui krijg je alleen met doorkachelen en niet op een elektrische fiets
De Tour wacht op niemand.
De Tour wacht op niemand.
nu ben ik wel heel benieuwd naar de prijzen van de frames!timsen schreef:timsen schreef:Mijn FM039 3k Matt carbon
Mijn FM098 3k gloss finish Di2 - Dura Ace
Even een hele onverwachte wending... Beide fietsen worden verkocht!
Kan er iets heel moois voor terug kopen. Verkoop eventueel ook de frames los. en/of de Dura-ace di2 groep ook.
en uitteraard de framemaat
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid
56 en 58
prijzen zullen vast zsm volgen
prijzen zullen vast zsm volgen
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
Doe mij die wielen dan maar.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid
FM098 gekocht bij dengfu. in totaal 634 euro voor een kader, balhoofd, 2x zadelpen, stuur, stuurpen. Nu hopen dat de douane hier in België wat wilt meewerken.
Ik ben ook aan het uitkijken voor 50mm clinchers, vaak heb je de keuze tussen Novatec en Edhub naven. Edhub is tussen de 50 en de 100 gram lichter blijkbaar en kost zo'n 40 dollar meer. Iemand ervaring met één van die 2 soorten naven?
Ik ben ook aan het uitkijken voor 50mm clinchers, vaak heb je de keuze tussen Novatec en Edhub naven. Edhub is tussen de 50 en de 100 gram lichter blijkbaar en kost zo'n 40 dollar meer. Iemand ervaring met één van die 2 soorten naven?
Mijn fm029 is in onderdelen nu compleet en zal ergens volgende week af zijn is het idee. Als hij klaar is zal ik zeker een foto posten. Nu wel met aksiums, daar komen denk ik nog fullcrums op, racing 3 is het plan.Maar eerst even sparen en een jaartje rijden, kijken hoeveel het fietsje gebruikt gaat worden.