Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
erg mooi Timo, vooral dat stuur.
ben heel benieuwd straks naar het eindresultaat van jou en Ferry
PS gaan die Celeste Bora's er nog komen???
ben heel benieuwd straks naar het eindresultaat van jou en Ferry
PS gaan die Celeste Bora's er nog komen???
Erg fraai, twijfel ook over het stuur..... stuur an sich vind ik super, maar wordt het teveel celeste op de fiets? Bestaat dat uberhaupt voor een bianchi-fan, teveel celeste? :/
Ik denk eigenlijk dat het bij een volledige afmontage minder opvalt dan nu ... er komen immers nog niet-celeste onderdelen bij. Ik ga er althans van uit dat er geen celeste crank, ketting of bidonhouders opkomen
Anyway, goed bezig Timo en fijn dat de probleempjes zo snel en vakkundig zijn verholpen!
Ik denk eigenlijk dat het bij een volledige afmontage minder opvalt dan nu ... er komen immers nog niet-celeste onderdelen bij. Ik ga er althans van uit dat er geen celeste crank, ketting of bidonhouders opkomen
Anyway, goed bezig Timo en fijn dat de probleempjes zo snel en vakkundig zijn verholpen!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Timo 2.0 schreef:Timo 2.0 schreef:SuperGrover1 schreef:wat ga je er verder opzetten ? welke wielen etc ? of is dit voor ons nog een verrassing?
De plannen zijn de afgelopen tijd redelijk vaak aangepast maar momenteel staat het op volledig Centaur 2010, Rotor rings, Chorus zadelpen, pedalen en bidonhouders, Record balhoofdstel en Bora One wielen met custom stickers (campagnolo in wit en Bora in celeste), celeste Flite zadel en celeste stuurlint.
En jawel hoor, dankzij een forumlid gaan we weer de andere kant op. Volledig 10sp Chorus is nu het credo (Ergo's, remmen, derailleurs, carbon UT crankstel, ketting, cassette, zadelpen, bidonhouders en pedalen). Alleen het balhoofdstel komt uit de Record groep. Als je lang moet wachten is er meer tijd om plannen te herzien (ik twijfel nog of dat een voor- of een nadeel is )
Mooi dat het spuitwerk nu goed is en natuurlijk ook een leuke verandering kwa groep. Ben wel benieuwd of je Bora One wielen nog steeds in de planning zitten. . .