Gisteren om 8:00 opgestaan en kleding aan ik wil de racer naar buiten halen en wat gebeurt er......Regen met bakken dus lekker terug in mijn nest tegen mijn lief aangekropen en verder gepit tot 11:30(wel balen, weer niet).
Na de middag toch nog 18 km met vrienden in het Reichswald getoerd met nogal wat klimmen maar niet echt moe gezien het ons zondagmiddag uitje.
Nu (maandag ) gepland om vanuit de cursus bij ROVC in Ede naar huis te toeren en ik kijk naar buiten en denk nee niet weer regen -hagel -onweer -windstoten dus fiets achter in de bus en maar weer op 4 wielen terug naar Heijen Morgen maar hopen op beter weer want ik begin het nu toch wel een beetje te missen.........
Nog gefietst vandaag?
Vandaag zo'n dikke 35 km moeten fietsen op mijn gewone sport fietsje (Woon-Cursus verkeer). Na mijn inspanning van gisteren voelde mijn benen vanochtend nogal stijfjes aan dus heb ik er meteen een herstel training van gemaakt door heel rustig in een licht verzet te trappen.
"Afstappen is geen optie"
Gisteren m'n PR gehaald. 84 km van Badhoevedorp naar Almere en terug. Was niet echt prettig, dwars door Amsterdam heen.
Stom, stom heen lekker wind mee, terug storm tegen. Was keikapot toen ik thuis kwam, zat scheel op de fiets. Natuurlijk weer te weinig eten mee, ik leer het nooit. Je eet wat af tijdens zo'n rit. Maar toch, de eerste 100km is binnen bereik (dus heel veel eten mee) dus dat wordt toch een kleine mijlpaalvoor me.
Stom, stom heen lekker wind mee, terug storm tegen. Was keikapot toen ik thuis kwam, zat scheel op de fiets. Natuurlijk weer te weinig eten mee, ik leer het nooit. Je eet wat af tijdens zo'n rit. Maar toch, de eerste 100km is binnen bereik (dus heel veel eten mee) dus dat wordt toch een kleine mijlpaalvoor me.
Ja wat een wind maar toch nog 48 km in 1:47 met 26,5 gem Door het Reichswald en de Kartenspielerweg ,de zwarte weg in Milsbeek en de Kleverberg dus aan weerstandtraining geen gebrek .Wel behoorlijk moe en een vrouwtje dat stond te popelen om met mij naar de ALDI te gaan dus....te laat thuis
cornelli racing cycles Uden
tja ik moest wel want wij geven zaterdag een big party ivm ons 25 jarig huwelijk en mijn 50 st varjaardag dus moest er Big ingeslagen worden omdat wij het feest achter het huis in een tent geven dit ivm het langer open blijven van de Hertog Jan tap. Dus tot het licht wordt ( is al diverse malen gebeurt want wij zijn Die hards)..
cornelli racing cycles Uden